AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg passet nevøene mine idag, de er 5 år og 2,5 år(snart 3 år). Jeg skulle lage til litt mat til oss, og stod på kjøkkenet, da de begynte å le og fnise. Jeg så bort på de, og der drev de og sleiket hverandre på munnen og inni munnen, og på ansiktet mens de lo! Jeg syns det var kjempeekkelt, og visste ikke hva jeg skulle gjøre! Jeg bare stod der og ordnet ferdig maten mens begge fortsatte, og begge lo ... Burde jeg grepet inn? Det var nå eldstemann som hadde begynt, tenker jeg, men yngstemann bare lo og det virket ikke som om han hadde det vondt. Det virket som om han var med på leken også. Jeg syns det var veldig vanskelig, da jeg har hørt at man ikke skal kjefte eller reagere negativt. Iallfall tok jeg med brettet med mat og drikke og sa med hyggelg stemme at Nå går vi ut i hagen og spiser litt i sola. Da sluttet de med en gang og ble med meg ut.
ViljaH Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 De bare leker. Sønnen min på 2,5 har begynt med dette også, skal sleike meg, i panna, på armen.. Og synes det er kjempemorro når jeg lager grimaser og sier "ææææsj". Jeg har spurt ham om de driver med dette i barnehagen, og det virker sånn. Du kan avslutte uønsket aktivitet, uten å kjefte eller være veldig negativ. Du kan være en bestemt tydelig voksen, som enten sier fra (uten å være sur i stemmen) at NÅ er vi ferdig med å leke sånn. At her i huset leker vi ikke sånn. Eller distrahere dem, som du gjorde, med å gjøre noe annet.
LukaFrost Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 De har nok sett noen kline og ikke helt skjønt konseptet. Bare blitt inspirert. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Gjør det noe at de sleiker på hverandre da? Hvis begge synes det er morsomt+ 2
jabx Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Dette kan være nyttig for å utveksle bakterier, som kan styrke immunforsvaret.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Ja, men det var bare så ekkelt at de sleiket hverandre i munnen! Jeg ble kvalm! Jeg sa ikke noe til foreldrene da de skulle hente barna, for det syns jeg ble vanskelig ...
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Ja, men det var bare så ekkelt at de sleiket hverandre i munnen! Jeg ble kvalm! Jeg sa ikke noe til foreldrene da de skulle hente barna, for det syns jeg ble vanskelig ... De er barn. Barn gjør ekle ting. Det er ikke incest, det betyr ikke at de er homofile, det ligger ikke noe seksuelt bak det. Og det er ikke noe du trenger å "ta opp" med foreldrene, det er jo ingenting å bekymre seg for! 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 De er barn. Barn gjør ekle ting. Det er ikke incest, det betyr ikke at de er homofile, det ligger ikke noe seksuelt bak det. Og det er ikke noe du trenger å "ta opp" med foreldrene, det er jo ingenting å bekymre seg for! Jeg trodde ikke barn gjorde slike ting frivillit, for jeg gjorde aldri sånt da jeg var barn. Jeg syns sånne ting var ekkelt...
GammelKaktus Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Jeg trodde ikke barn gjorde slike ting frivillit, for jeg gjorde aldri sånt da jeg var barn. Jeg syns sånne ting var ekkelt... Husker du alt du gjorde før du var 5 år da? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #10 Skrevet 3. mai 2012 Husker du alt du gjorde før du var 5 år da? Ja, jeg husker ekle ting, eller ting som gjorde inntrykk på meg, så om jeg sleiket noen ville jeg husket det. :gjeiper: Nå var jeg et veldig redd barn, og likte ikke å være for nær andre barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå