Emy Skrevet 26. januar 2004 #1 Skrevet 26. januar 2004 ha bryllupsfesten/mottakelsen i litt orginale lokaler/steder ?
Holly Hobbie Skrevet 26. januar 2004 #2 Skrevet 26. januar 2004 nå er sikkert resten av kg lei av å høre om det, men vi skal ha festen på Bjørnsgard: http://www.bjornsgard.no Det ligger koselig til innerst ved Bogstadvannet, og er skikkelig "på landet" selv om det ligger 20 minutter fra sentrum av Oslo. Vi får omvisning på engelsk og norsk med på kjøpet, og skal ha felemusikk (og et kult band som ikke har noe med folkemusikk å gjøre utpå kvelden). Ekteparet ankommer i robåt til musikk! Det er utrolig koselig der, og kjent for veldig god mat. Jeg gleder meg!
Emy Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2004 Jeg er ny her og jeg kjeder meg ikke , så jeg blir gla for å høre Hørtes veldig veldig fint ut !
Gjest Lompa Skrevet 26. januar 2004 #4 Skrevet 26. januar 2004 Har skrevet litt om det i et par andre tråder her, men vi skal altså ha festen vår i en kolonihage. Ikke så sært,kanskje men utrolig koselig og med landlig følelse "midt i byen".
Gjest Muslingen Skrevet 26. januar 2004 #5 Skrevet 26. januar 2004 Vi håper på å få ha bryllupsmiddagen og festen i et digert partytelt på stranda. Håper det går i orden, for det hadde vært virkelig flott!
Emy Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 26. januar 2004 Artig ! Vi skal gifte oss under supersære omstendigheter. Er så jeg nesten ikke tør si det her inne engang
verene Skrevet 26. januar 2004 #7 Skrevet 26. januar 2004 Artig ! Vi skal gifte oss under supersære omstendigheter. Er så jeg nesten ikke tør si det her inne engang Fortell da, nå ble jeg kjempenysgjerrig!
Snorkie Skrevet 26. januar 2004 #8 Skrevet 26. januar 2004 Få høre da :D Vi skal ha festen på Austad gård, som er nesten 200 år gammel. Det er en verneverdig bygning, så vi må han person tilstedet under bryllupet pga av alarmer etc. Lokalet leies bare ut i mai, juni og august pga av fare for at lave temperaturer skal være ødeleggende (på tapeter ol.). Men det er kjempekoselig der. Litt askepottaktig
Emy Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #9 Skrevet 26. januar 2004 Vi skal gifte oss på jobben til samboeren min På en stadion . Midt på fotballbanen.
Gjest MrsL Skrevet 26. januar 2004 #10 Skrevet 26. januar 2004 Fotballgale dere da? Vi skal ha festen på et gammelt, verneverdig Vertshus........
LineAA Skrevet 27. januar 2004 #11 Skrevet 27. januar 2004 Vi skal ha ordentlig bonde-bryllup ettersom jg kommer fra "landet". Selskapet skal være i en låve som er pussa opp(og vaska!) I nærheten av barndomshjemmet mitt...
Emy Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #12 Skrevet 27. januar 2004 Fotballgale dere da? Blir iallefall spesielt og fint for oss. Hans jobb er fotballspiller på heltid og heldigvis deler jeg hans entusiasme for jobben hans. Blir et noe spesielt liv ja men du verden så spennende.
hallingbrud Skrevet 27. januar 2004 #13 Skrevet 27. januar 2004 På en fotballstadion! Så morsomt, da! (ikke akkurat det samme som alle andre gjør, men noe som er "dere") Det bryllupet får vi sikkert lest om i avisa.
Emy Skrevet 27. januar 2004 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2004 På en fotballstadion! Så morsomt, da! (ikke akkurat det samme som alle andre gjør, men noe som er "dere") Det bryllupet får vi sikkert lest om i avisa. Ja, kanskje det Har ikke fått satt dato ennå pga litt vannskelig å forutse sessongen.
Tari Skrevet 29. januar 2004 #15 Skrevet 29. januar 2004 Jeg ble veldig nysgjerrig jeg nå...er sikkert en fotballspiller jeg vet om ettersom samboeren er en stor fotballentusiast..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå