AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 HEI! Jeg har søkt på studier til høsten 2012, og i løpet av det site året (høst 2011 og vår 2012) har jeg tatt opp ett fag fra videregående(forbedret) og tatt et nytt fag i tillegg som privatist. På følgeskjemaet som skal sendes innen 10.mai står det: "Med følgeskjemaet skal du sende kopier av dokumentasjon på all utdanning og praksis som er avsluttet." Jeg har bestilt kompetansebevis fra privatistkontoret for de to nye karakterene jeg skal få ført opp på mitt vitnemål, men har fortsatt ikke fått den. Jeg tror det er slik at den får jeg innen 1.juli. Men hvordan kan jeg da sende den med følgeskjemaet innen 10.mai? I følgeskjemaet står det også: "1. juli er fristen for å ettersende dokumentasjon på utdanning/praksis som blir avsluttet våren/sommeren 2012. Bruk da ettersendingsslippen som du finner på slutten av dette brevet." Jeg har også tatt høyere utdanning som jeg får 2 studiepoeng det siste året, og skal sende inn dokumentasjon på det innen 1.juli, det er jo greit - men hva gjør jeg med privatistkarakterene? Er det greit å sende de inn innen 1.juli også, fordi jeg har jo ikke fått reviderte kompetansebeviset fra privatistkontoret enda? Hva er greia med dette følgeskjemaet? Merker jeg ble stressa nå, da jeg ikke har fått endelig kompetansebevis ennå. :forvirret:
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #2 Skrevet 3. mai 2012 Da skal også kompetansebeviset sendes 1. juli. 1
themiliea Skrevet 3. mai 2012 #3 Skrevet 3. mai 2012 Du sender følgeskjemaet og merker av/skriver hva som ettersendes, så sender du alt sammen innen 1. juli 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå