Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke sko er best til bæring og hvor får jeg tak i de?

jeg vet stonz er godt egnet til bæring, men synes de er ganske dyre, og det er ikke noen brukte på finn til gutt..de jeg har kontaktet har solgt sine av de som ligger på finn.

noen som vet om andre typer sko?

hvis du har et par stonz str m til gutt liggende som du ikke trenger lenger kan du sende meg en pm :)

Videoannonse
Annonse
Gjest pysepusen
Skrevet

Jeg kjøpte noen som ligner på Stonz, men fra Reima eller Reflex. Kostet 200,- om jeg husker rett :)

Skrevet

husker du hvor du kjøpte dem?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er snakk om en baby så trenger de vel ikke sko, vel?

Skrevet

Hvis det er snakk om en baby så trenger de vel ikke sko, vel?

Bærebaby blir ofte kalde på bena fordi bena henger utenfor bæretøyet. Derfor godt med gode sko :-)

Lurer også på hvor de andre skoene var kjøpt? Buggyboots fra goklompen er jo også et alternativ, men de er vel nesten like dyre som stonz, og begrenset når hun tar imot nye bestillinger. Men superlekre da, valgfritt stoff, kan få broderi, kan kjøpe matchende lue og custome meitai. *drømme*

Gjest Annaires
Skrevet

Det er jo ikke sko da... Men poser til føttene. Må vel nesten ha spør for å kvalifisere til sko.

Skrevet

jeg synes det engelske ordet booties passer bedre av en eller annen grunn :sjenert:

Skrevet

Det finnes masse sånne "skoposer" til unger som er billigere en stonz.

Vi hadde billige, lave fra Lindex (50kr?) og så hadde vi leggvarmere (hjemmestrikket) over.

I tillegg hadde vi noen sånne fra reima, som var en del høyere. De var kjøpt på Babyshop, tenker jeg.

Skrevet

Vi bruker noen billige fra Lindex eller KappAhl (husker ikke helt) eller skinntøfler fra Nøstebarn om vi trenger noe varmere.

Skrevet

Vi har ''sokker'' (enig med deg at det ikke finnes et skikkelig norsk ord for det :fnise: ) fra NameIt. De er knallgode. Har evt. brukt ullstrømper under der om det har vært skikkelig kaldt.

Skrevet (endret)

tusen takk!da skal jeg innom lindex, KappAhl og name-it i dag :)godt å ha alt på et kjøpesenter jah :fnise:

Endret av ^me^
Skrevet

Sesongen for skoposer i vanlige butikker er vel over, det er vel bare sommertøy og til nøds litt regntøy i kjedebutikkene nå?

Skrevet

Sitter disse lindex/kappahl-posene like godt på foten som f.eks stonz? Vanlige sokker og tøfler flagrer jo hvertfall rett av, ser for meg at stonz vil kunne sitte på pga av strammingen.

Skrevet

Sitter disse lindex/kappahl-posene like godt på foten som f.eks stonz? Vanlige sokker og tøfler flagrer jo hvertfall rett av, ser for meg at stonz vil kunne sitte på pga av strammingen.

Strammes med borrelås.

Skrevet

Jeg har sånne lammeskinnssko fra voksi. Veldig gode. Fås på babyshop

Skrevet

jeg fikk kjøpt stonz brukt :)

takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...