Gå til innhold

Han sier han skal komme tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere gutter/menn så rare? Det er en gutt jeg har likt en god stund nå, han snakker altid til meg, som oftest er det han som tar initativ til å snakke. Ofte så møter jeg på han ute og på skolen, han ber meg altid om å vente på han sånn at vi får pratet litt om jeg møter på han ute. Andre ganger for eksempel på skolen så kan han si at han skulle gjøre noe, og kommer fort tilbake. Han kommer aldri tilbake. Hvorfor sier han det da? Jeg verken hinter til noe, eller lager en stemning der han tror jeg skal forvente at han skal si at han kommer tilbake. Jeg er lei av å sitte å vente på han i mange timer, han kommer aldri.. skjønner ikke hvorfor han sier det!!! Jeg gleder meg altid når han sier at han kommer tilbake, Jeg legger et nytt lag med gloss, ser meg i speilet et par ganger, har masse sommerfugler i magen. Men aldri har han kommet tilbake.. Skjønner ikke hva han vil.. Jeg er dessverre opp over ørene forelsket i denne gutten, skjønner ikke helt hva jeg skal gjøre. Må en måte virker han interessert, på en annen måte så tenker jeg at hvis han var interessert så hadde han jo kommet tilbake.

Hva er galt med denne gutten? Hjelp KG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er ikke til å stole på.

Og da heller ingenting å bruke tiden din på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke til å stole på.

Og da heller ingenting å bruke tiden din på.

Skulle bare ønske jeg kunne få han ut av hodet. Skjønner ikke signalene hans :tristbla: Men du har nok rett, Steinar :tristbla:

Skrevet

Menn er som gullfisker med alzheimer. Neste gang kan du si det slik "ja, men da er det en avtale?".

Da får du testet om han faktisk er interessert.

Eller du kan si det rett ut, at han aldri kommer tilbake etter han er ferdig med de viktige oppgavene, og at du syntes han burde komme tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle bare ønske jeg kunne få han ut av hodet. Skjønner ikke signalene hans :tristbla: Men du har nok rett, Steinar :tristbla:

Det eneste du kan prøve er å snu rollene. Neste gang sier du at du må gjøre noe, men kommer fort tilbake. Og så...greier du vel ikke å la være å komme tilbake :fnise: men du kan iallefall vente så lenge du greier. Aller best er det å la være, for da unngår du at han kanskje ikke har ventet...

Greier du det én gang, så har du kanskje snudd situasjonen. Kanskje.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. han oppfører seg så rart! Hadde han ikke tatt kontakt, eller sagt det han pleier å si så hadde jeg trodd at han ikke var interessert. Men han kommer altid bort til meg om han ser meg, han skal hilse på meg og slå av en prat. Han smiler og er litt flørtete, blunker når han skal gå. Men det at han sier at han skal komme tilbake, som han ikke gjør, forvirrer meg. Jeg skjønner virkelig ikke signalene hans.

Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om vi skulle finne på noe en dag idag, tenkte at når han kommer tilbake så har jeg en fin mulighet til å gjøre det. Men ikke tale om at jeg skal gjøre det nå, særlig når han oppfører seg sånn.

Jeg har altid trodd at hvis en gutt liker en jente så gjør han alt for å få kontakt med henne, hadde han ikke kommet tilbake om han hadde likt meg? Nei... han er rar.. og jeg er forelsket :sjenert:

Jeg sier aldri at jeg skal komme tilbake, eller at han skal vente på meg.. jeg er for sjenert til det. Men jeg skal snu litt på spillet. Men jeg vil jo ikke spille.

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tro.. han oppfører seg så rart! Hadde han ikke tatt kontakt, eller sagt det han pleier å si så hadde jeg trodd at han ikke var interessert. Men han kommer altid bort til meg om han ser meg, han skal hilse på meg og slå av en prat. Han smiler og er litt flørtete, blunker når han skal gå. Men det at han sier at han skal komme tilbake, som han ikke gjør, forvirrer meg. Jeg skjønner virkelig ikke signalene hans.

Jeg hadde faktisk tenkt å spørre om vi skulle finne på noe en dag idag, tenkte at når han kommer tilbake så har jeg en fin mulighet til å gjøre det. Men ikke tale om at jeg skal gjøre det nå, særlig når han oppfører seg sånn.

Jeg har altid trodd at hvis en gutt liker en jente så gjør han alt for å få kontakt med henne, hadde han ikke kommet tilbake om han hadde likt meg? Nei... han er rar.. og jeg er forelsket :sjenert:

Jeg sier aldri at jeg skal komme tilbake, eller at han skal vente på meg.. jeg er for sjenert til det. Men jeg skal snu litt på spillet. Men jeg vil jo ikke spille.

Bare husk at folk du ikke kan stole på de er ingenting å satse på.

Tenker du sånn så kommer du til å tjene stort på det selv. Tro meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...