Gå til innhold

Når dere trener ute i varmen ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som jogger eller på annen måte trener ute når det er varmt: hvordan oppbevarer dere nøkler og eventuelt andre ting dere må ha med ut? Er det andre ting enn nøkler dere pleier å ha med dere?

Nå som det begynner å bli varmere i været, har jeg lyst til å kutte ut den tynne løpejakka. Den er bare så praktisk, siden den har lommer. Jeg har et par tynne løpebukser med lomme bak, men har ikke prøvd disse lommene, siden jeg tenker at det må gnage en del.

Bruker dere slike bukser, eller oppbevarer dere tingene på annen måte når dere trener ute?

Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble nødt til å feste nøkkelen i skolissa på joggeskoen :) Hadde sånn nøkkelring på nøkkelen, så jeg festet den bare i lisse og stappet nøkkelen under alle trådene. Der satt den bom fast under jogging :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nøklene i lomma bak på buksa, gnager ikke i det hele tatt :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en liten lomme bak på løpetightsen. Om jeg har belte til vannflaske så er det en liten lomme der også.

Skrevet

Jeg tar kun med meg nøkkel uten nøkkelknippe, og da går det greit å ha den i den lille lommen på tightsen.

• Liker 1
Skrevet

Har som regel med meg nøkler, telefon og iPod når jeg jogger/går i fjellet. Bruker da et slikt "lommebelte" fra H&M. Fant ikke selve produktet, men du ser det avbildet her.

Skrevet

Jeg har også et problem med det der. Har bare jogga på høst/vinter og nå vår (begynte på nytt og bedre liv i fjor høst), men nå merker jeg at det er tungt drass med løpejakke når det begynner å bli varmt. Har en liten lomme bak på tightsen, men der pleier jeg bare å ha ipoden.

Må også har med meg mobil, inhalator (særlig nå i pollensesongen) og nøkler. Trenger tre nøkler for å komme meg inn, så det tar jo litt plass. Får vel ikke plass til alt det der i lomma på tightsen.

Skrevet

De fleste drikkebelter har en liten lomme det går an å oppbevare ting i. Ellers så fins det sånne små rumpetasker til oppbevaring av mobil, nøkler etc.

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg har mobil/musikk i hånda eller festet på armen, nøkler og eventuelt bankkort/studentkort/kollektivkort i lomma bak på tightsen :) og av og til vannflaske i hånda. Jeg ser ikke helt problemet jeg, så lenge nøkkelknippet ikke er alt for stort. Jeg har 3 nøkler.

Gjest Marmot
Skrevet

Har som regel med meg nøkler, telefon og iPod når jeg jogger/går i fjellet. Bruker da et slikt "lommebelte" fra H&M. Fant ikke selve produktet, men du ser det avbildet her.

En sånn en bruker jeg også. Den er fin fordi den har utgang til headset i mobil-lomma.

Skrevet

Jeg har en liten rumpetaske/magetaske. Den er rosa og søt, og selv om typen synes det var det mest harry han hadde sett noen gang er den veldig praktisk til jogging :fnise: Er akkurat plass til nøkler,mobil,penger og musikk oppi.

Den fra HM der var veldig fin da, kanskje jeg skal kjøpe en sånn istedet:D

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Skjønner jeg må til H&M nå for å kjøpe meg en slik liten løpeveske. Den ser jo veldig grei ut. Hvor mye koster den?

Jeg har pleid å løpe med en softshell vest, men til og med den blir for varm og klam nå.

Gjest Marmot
Skrevet

199,- tror jeg at jeg betalte.

Skrevet

Det løpebeltet så veldig praktisk ut! Har de den på "alle" H&M-butikker? Kan ikke huske å ha sett noe slikt der før ...

Skrevet

Har sånn belte med drikkeflaske. Både nøkler, mobil og drikke går oppi der.:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et sånt svettebånd til håndleddet med glidlåslomme.

AnonymBruker
Skrevet

når jeg er ute og jogger eller på fjellet, ar jeg bare med meg en nøkkel(uten ring) og ipod. nøkkelen legger jeg i bhn :P og Ipodn gå i trenings tightsen :)

Skrevet

Jeg har et sånt svettebånd til håndleddet med glidlåslomme.

Oooh, det var jo også veldig smart! Har de det på vanlige sportsbutikker?

Gjest Daenerys
Skrevet

Det løpebeltet så veldig praktisk ut! Har de den på "alle" H&M-butikker? Kan ikke huske å ha sett noe slikt der før ...

Det er vel helst h&m i Oslo som har det, men vet ikke om de andre store byene? Tror kanskje Kristiansand har også?

Skrevet

Jeg pleier å legge nøklene i postkassen.. Kanskje litt dumt men.. :sjenert: Mobil/mp3 spiller har jeg i hånden når jeg jogger.. Må ofte bytte sang osv så da er det like greit..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...