AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Min søster skal gifte seg i slutten av sommeren, og vi skal i utdrikkninglag for henne ganske snart.. Men hva gir man i gave på utdrikkninglaget? Takker for tips :D Velger å være anonym, for ikke å bli gjenkjent
Gjest Annaires Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 De jeg har vært i, har vi gitt en gave som kan minne bruden om giveren/en bestemt situasjon med giveren. Gavene har blitt lagt i en bunke også har bruden pakket opp en etter en og gjettet hvem den er fra.. Er det en slik gave tro?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Det er mitt første utdrikkningslag, og jeg har ikke hørt mye fra forloveren om hvordan det skal gjøres med gavene, så jeg aaner ikke.. Men det kan godt hende
Gjest Tekola Skrevet 3. mai 2012 #4 Skrevet 3. mai 2012 (endret) Aldri hørt om gaver i utdrikningslag? Men bilder er jo alltid fint å gi bort. Og det er kjempelett å lage et sånt album fra Japan Photo, for eksempel! Endret 3. mai 2012 av Tekola
Gjest Annaires Skrevet 3. mai 2012 #5 Skrevet 3. mai 2012 Det er mitt første utdrikkningslag, og jeg har ikke hørt mye fra forloveren om hvordan det skal gjøres med gavene, så jeg aaner ikke.. Men det kan godt hende Da hadde jeg spurt om det først. For en slik gave og en vanlig gave er jo to forskjellige ting.
effy Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Hør med forloveren du. Det er sikkert bare en liten ting som skal si noe om deres relasjon.
Karmosin Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Gaver i utdrikningslag har jeg bare vært borti om man skal ha den gjetteleken Annaires nevnte, og det er ikke alle som har den leken. Er det den forloveren til søsteren din skal arrangere er det vanlig at gaven ikke er noe dyrt eller fjongt, men en liten ting. Den leken ble arrangert i mitt utdrikningslag, og en av gavene var for eksempel en tegning som kostet et ark og litt blyant, men som betyr masse for giveren og meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå