Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg føler det er en viss type jenter som er sammen med negere - stemmer det?
belle_ Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Aner ikke. Hvordan er denne spesielle type jenten da? 3
Gjest JosefK78 Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Tror ikke vi sier neger lenger, forresten så sies det at once you go black you won't go back 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Jeg er også litt interessert i å vite hvordan denne spesielle jenta eventuelt er. Du har sikkert en formening om det?
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Eks bestevenninna mi var en stund (om ikke ennå) helt keen på negere. Hun har rota med mange negere og såvidt jeg vet bare hatt kjærester som er negere. Heh... Men hun er ikke noe mer spesiell enn de fleste jenter vil jeg tro da. Hun har bare en.. mørk smak! hehe Endret 6. mai 2012 av MissStiles
violet92 Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Ja, stemmer det. De som liker "negere" ( det heter virkelig ikke det) er 164 cm høye, kommuneblondhår til skuldrene, grønne øyne, bruker mye lilla klær, har aldri på to like sokker, er veldig glad i å svømme og de spiser pølse med vaffel. Kun de jentene som liker mørkhudede. 19
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Jeg tenker med meg selv at det er mest gamle damer som drar til Afrika på sexferie -> lenke 1
Inx Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Skarpt observert, har du forsøkt å få til et forskningsprosjekt i samarbeid med for eksempel antropologisk institutt på UIO? 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Det heter ikke negere. Skjerp deg! Hva heter det da? Blir jo feil å si afrikanere da ikke alle negre (eller mørkinger eller hva det heter på norsk) ikke kommer fra Afrika. Forøvrig er mange negre dritsexy og superhotte! Varierer vel hva slags jenter som er sammen med de. Come to mama *sleike meg rundt munn* 7
Mr.Omg Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Det heter ikke negere. Skjerp deg! Herregud, neger kommer fra ordet negro, som betyr svart/mørk. Neger er en betegnelse for svarte, som selv svarte sier om seg selv. Hadde TS satt nigger så hadde jeg fortsått irritasjonen din. "Mørkhudet" gjelder lange flere mennesker enn de som er svarte. Endret 2. mai 2012 av Mr.Omg 7
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #14 Skrevet 2. mai 2012 [ironi]Ja det er en viss type jenter som liker ikke-etnisk norske menn. De er åndssvake, tilbakestående fattige drittkjerringer.[/ironi] Tror de aller fleste mennesker tiltrekkes mennesker ut ifra hvilken type person vedkommende er, og ikke vedkommendes rase, kulturelle bakgrunn etc.
melly666 Skrevet 2. mai 2012 #16 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ja, stemmer det. De som liker "negere" ( det heter virkelig ikke det) er 164 cm høye, kommuneblondhår til skuldrene, grønne øyne, bruker mye lilla klær, har aldri på to like sokker, er veldig glad i å svømme og de spiser pølse med vaffel. Kun de jentene som liker mørkhudede. oh-oh, jeg er 160, har hår til skuldrene som fra naturens side er kommuneblondt, grønne øyne og elsker lilla og svømming - har jeg datet feil gutter i alle år? Endret 2. mai 2012 av melly666 4
Sophia Skrevet 2. mai 2012 #17 Skrevet 2. mai 2012 oh-oh, jeg er 160, har hår til skuldrene som fra naturens side er kommuneblondt, grønne øyne og elsker lilla og svømming - har jeg datet feil gutter i alle år? Du har nok det ja 4
violet92 Skrevet 2. mai 2012 #18 Skrevet 2. mai 2012 oh-oh, jeg er 160, har hår til skuldrene som fra naturens side er kommuneblondt, grønne øyne og elsker lilla og svømming - har jeg datet feil gutter i alle år? Jepp, da fikk du klarhet i det. Er bare å avvise alle lyshudede framover. Godt vi har kvinneguiden så vi får klarhet i sånne ting altså 3
belle_ Skrevet 2. mai 2012 #19 Skrevet 2. mai 2012 Jeg tenker med meg selv at det er mest gamle damer som drar til Afrika på sexferie -> lenke Haha, hjelpes, dette har ikke jeg fått med meg. Er vel ikke lenge til trygdesnylterkvinnene i Norge erobrer Kenya, slik trygdesnyltermennene her til lands har erobret Thailand...
Gjest Tinky Skrevet 2. mai 2012 #20 Skrevet 2. mai 2012 Hva heter det da? Blir jo feil å si afrikanere da ikke alle negre (eller mørkinger eller hva det heter på norsk) ikke kommer fra Afrika. Forøvrig er mange negre dritsexy og superhotte! Varierer vel hva slags jenter som er sammen med de. Come to mama *sleike meg rundt munn* Hvor var du i historietimene? 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå