Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Vodka
Skrevet

Når du bruker selvbruning på kroppen, bruker du også det i ansiktet? Har lest at man ikke bør gjøre det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke?

Gjest Vodka
Skrevet

Fordi de inneholder ingredienser som tørker ut huden eller noe sånt. ?

Skrevet

Noen typer kan man bruke til både kropp og ansikt, andre bare til en av delene. vet ikke hvorfor :)

Jeg bruker en selvbruning fra clarins, og den kan man bruke både i ansiktet og på kroppen :)

Skrevet

Når du bruker selvbruning på kroppen, bruker du også det i ansiktet? Har lest at man ikke bør gjøre det.

Som regel blir det penest med en mørk foundation i ansiktet fremfor selvbruner! Mye lettere å få jevnt og fint.

• Liker 1
Gjest Cosette
Skrevet

Som regel blir det penest med en mørk foundation i ansiktet fremfor selvbruner! Mye lettere å få jevnt og fint.

Herrejesus, nei. Bruk en foundationfarge som smelter sammen med den eksisterende ansiktsfargen, og så kan man heller legge et solpudder i en gyldnere nyanse på steder hvor solen tar naturlig, som kinnben, tinninger, neserygg, hake og kjeveben.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker brun-uten-sol fra ACO (apoteket), den gir flott farge og er lett å få jevn og fin. Bruker den i ansiktet også, men stort sett bare på kvelden, så den får være på huden om natta da den er litt for fet for ansiktshuden min.

Som Cosette sier; herrejesus, nei! Få farge på hele kroppen, også ansiktet, og jevn ev. ut med solpudder. Ikke mørk foundation!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...