Gjest Tessaa Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Det glansfullet håret jeg har pleid å ha, var PLUTSELIG flisete etter jeg kom ut fra dusjen og hadde tørket håret for 3 dager siden. Det er flisete helt opp til hodet, og jeg skjønner ikke hvorfor! Syns det er ganske trist og irriterer meg over dette... Jeg vil ha tilbake det fine håret jeg hadde for 3 dager siden. Blir håret fint igjen? Er det bare perioder hvor håret blir litt flisete? Kommer jeg til å ha det håret jeg hadde? Hjelp! Blir takknemlig for svar:)
Gjest Tessaa Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Hørtes litt teit ut det jeg skrev, men håper selvom det er noen der ute som vet
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Det glansfullet håret jeg har pleid å ha, var PLUTSELIG flisete etter jeg kom ut fra dusjen og hadde tørket håret for 3 dager siden. Det er flisete helt opp til hodet, og jeg skjønner ikke hvorfor! Syns det er ganske trist og irriterer meg over dette... Jeg vil ha tilbake det fine håret jeg hadde for 3 dager siden. Blir håret fint igjen? Er det bare perioder hvor håret blir litt flisete? Kommer jeg til å ha det håret jeg hadde? Hjelp! Blir takknemlig for svar:) Høres ut som om du trenger masse fukt. Kjøp deg hårkur med masse fuktighet i, og bruk balsam etter du har skylt den ut for å lukke fuktigheten inne. Høres ut som du bør kure håret intensivt og flere ganger. Fuktighetskuren fra Moroccan Oil funker fint for meg iallefall.
Gjest Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Joico k-pak eller Redken extreme hårkur,anbefaler begge på det varmeste
Gjest Tessaa Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Høres ut som om du trenger masse fukt. Kjøp deg hårkur med masse fuktighet i, og bruk balsam etter du har skylt den ut for å lukke fuktigheten inne. Høres ut som du bør kure håret intensivt og flere ganger. Fuktighetskuren fra Moroccan Oil funker fint for meg iallefall. Takk for tips! Det skal jeg prøve så kan håret bli det samme som det var for noen dager siden? Jeg mener, det er ikke sånn at det nå kommer til å være flisete for alltid? Endret 2. mai 2012 av Tessaa
Gjest Tessaa Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Joico k-pak eller Redken extreme hårkur,anbefaler begge på det varmeste Takk for tips! Det skal jeg prøve ut! Endret 2. mai 2012 av Tessaa
Londres Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Takk for tips! Det skal jeg prøve så kan håret bli det samme som det var for noen dager siden? Jeg mener, det er ikke sånn at det nå kommer til å være flisete for alltid? Er ikke godt å si, men siden det plutselig ble sånn antar jeg det handler om en aller annen ytre påvirkning håret ditt ikke likte. Det med å pøse på med fuktighet har iallefall hjulpet meg massivt når håret ser tørt og flisete ut.
Belle de Jour Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Du har ikke vasket håret siden? Noen ganger har håret mitt sett helt tørt og kjipt ut etter en hårvask, for så å bli helt normalt etter neste vask. Men en god kur eller olje er lurt å ha.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Er håret slitt, eller ser det bare flisete ut fordi det er så tørt? Hvis det er slitt må det klippes for å bli fint igjen.
Gjest Tessaa Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Du har ikke vasket håret siden? Noen ganger har håret mitt sett helt tørt og kjipt ut etter en hårvask, for så å bli helt normalt etter neste vask. Men en god kur eller olje er lurt å ha. Jo har vasket det hver dag siden, både med kur og balsam.... Hmmm, og det ser fortsatt flisete ut. Olje har jeg ikke prøvd, det var en god ide
Gjest Tessaa Skrevet 3. mai 2012 #14 Skrevet 3. mai 2012 Er håret slitt, eller ser det bare flisete ut fordi det er så tørt? Hvis det er slitt må det klippes for å bli fint igjen. Det er flisete, men håret mitt er ikke tørt heller... Er litt forvirra.
Gjest Tessaa Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Det er slik det ser ut: http://s1224.photobucket.com/albums/ee367/jatina2/?action=view¤t=bilde-5.jpg Det ser jo ikke slitt ut, bare flisete....
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Er du sikker på at du ikke blander begreper her nå? Håret ditt ser krusete/tørt ut, men ikke flistete, det kan vi jo ikke se ut i fra bildet. Prøv å skifte shampo og balsam. 1
Gjest Tessaa Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Er du sikker på at du ikke blander begreper her nå? Håret ditt ser krusete/tørt ut, men ikke flistete, det kan vi jo ikke se ut i fra bildet. Prøv å skifte shampo og balsam. Åja, krusete er kanskje det rette ordet, ja...Skal gjøre det
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Gode råd i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=530440
Gjest Tessaa Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 Gode råd i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=530440 Ja, det var gode råd! Får prøve kaldt vann. Men hva er skjellaget?
Gjest Tessaa Skrevet 3. mai 2012 #20 Skrevet 3. mai 2012 Du har vel glemt å lukke skjellaget, da! Å... Vet ikke helt hva det vil si, men hvordan kan jeg "lukke skjellaget" igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå