Gå til innhold

Blander seg inn i sexlivet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal sette denne, passer kanskje ikke helt inn i singelforumet heller siden jeg har kjæreste. Men så er det en singel fyr som er med inn i bildet her da.

Før drev jeg litt på med en, og vi snakket veldig mye sammen før på nettet, og snakker litt fremdeles!

Dette var før jeg ble sammen med kjæresten min.

Etter at jeg ble sammen med han da, så driver han single fyren å spør hele tiden hvordan det går med meg og kjæresten, og om sexlivet vårt og sånt.

Men da jeg var singel, ville han single at ingen skulle vite om oss eller noe sånt heller. Så blir jo litt forvirret når han plutselig blander seg inn i vårt sexliv og sånt!

Hva skal det egentlig bety?

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

At den fyren ikke respekterer grenser for hva man kan spørre om og at han får et kick av å vite ting om folks sexliv. Kanskje du bare skal kutte ut den der stalkeren.

• Liker 6
Skrevet

Ikke fortell ham noe om sexlivet til deg og kjæresten. Han single høres litt pervo ut, spør du meg. :sikle:

• Liker 2
Skrevet

Betyr at han er ekkel og at han går langt over streken. Foreslår at du avslutter kontakten du har med han :)

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har du fortsatt kontakt med denne fyren når du har kjæreste?

• Liker 1
Gjest bente85
Skrevet

Sånne folk er best å kutte ut. :)

Har kuttet ut en selv som nettopp kan oppføre seg slik som du beskriver.

Er tydeligvis en type som er veldig glad i å snakke om sex, og som kanskje ikke respekterer at du er i et forhold.

Skrevet

Nei, uff, jeg hadde ikke likt det om kjæresten min godtok at jeg snakket med en slik fyr :)

Skrevet

Nei, uff, jeg hadde ikke likt det om kjæresten min godtok at jeg snakket med en slik fyr :)

Akkurat det der er faktisk en litt for typisk og hjernedød kvinne oppførsel!

Hvorfor går det ikke an å skjønne såpass selv at man gjør ikke sånn? :klo:

På den måten blir det nemlig aldri noe problem for noen.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du kontakt med en "eks" når du har fått deg kjæreste?

Dealbreaker i veldig mange tilfeller.. eller grunnen til at ett forhold ryker. så pass deg før det er forsent.

Skrevet

Der satte du hvertfall den mytebefengte "kvinnekampen" 50 år tilbake.

Hva med å se selv hva som er rett og galt og ikke vente på at mannen sier ifra.

Verste jeg har lest på en stund

• Liker 2
Gjest Janus
Skrevet

Å ha kontakt med en tidligere kjæreste, ser jeg ikke på som noe galt og jeg ser egentlig på det som mer unaturlig at man skal kutte all kontakt med noen som tidligere har vært en stor del av sitt liv og som man fortsatt er glad i og bryr seg om.

Det avhenger selvsagt av omfanget av kontakten og hva som blir kommunisert.

Men å ha kontakt med en man ikke har hatt et forhold til eller kjenner, men som man "holdt på med" før man ble sammen med nåværende kjæreste er kanskje litt mer merkelig.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Internett har vært ute av stand den siste tiden...

Skal prøve å avslutte kontakt med han eller ta opp at ikke han har noe med mitt sexliv. Litt vanskelig å avslutte helt kontakt siden han snakker hele tiden til meg, og han er ellers veldig snill! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...