Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Sukker? Superbruker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå vært på sukker siden rett før påske. Har kun hatt en date derifra, men jeg er ekstremt kresen, så kunne vel egentlig møtt et par andre også om jeg ikke hadde backet ut selv.

MEN jeg får ganske få henvendelser, på tross av at jeg er rimelig "poppis" irl. Lurer på om det hjelper å bli superbruker? Er det verdt pengene, eller vits i?nFår man fler treff på profilen av det?

Gjest Anna.S
Skrevet

Du får både flere treff på profilen men også flere som tar kontakt. Men det kan jo hende at du rett og slett ser for bra ut og derfor får få henvendelser? Vet mange jenter vergrer seg for å kontakte de som ser bra ut fordi de er redd for avslag.

Er du flink til å ta kontakt selv?

AnonymBruker
Skrevet
Men det kan jo hende at du rett og slett ser for bra ut og derfor får få henvendelser?

Hvis TS er dame, så kan det ikke hende. Hvis han er mann, så er det slik at nesten ingen kvinner sender melding uansett. Bli superbruker, da kan du kontakte jenter.

Gjest Anna.S
Skrevet

Hvis han er mann, så er det slik at nesten ingen kvinner sender melding uansett.

Fordi de er redde for avslag. Jeg kjente litt på den selv. Kontaktet ikke de som var veldig kjekke fordi jeg ikke følte at jeg hadde sjans uansett.. Men så kom jeg over den barrieren og ble positivt overrasket.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ganske kjekk (7/10), og får stadig henvendelser fra jenter med langt lavere verdi. Helt ned i 3/10. Tror disse jentene at de selv er mye penere enn de er, synes de at jeg er styggere, eller tenker de at de fortjener kjekke menn kun fordi de er jenter? Som om jenter har høyere verdi enn gutter på sjekkemarkedet.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ganske kjekk (7/10), og får stadig henvendelser fra jenter med langt lavere verdi. Helt ned i 3/10. Tror disse jentene at de selv er mye penere enn de er, synes de at jeg er styggere, eller tenker de at de fortjener kjekke menn kun fordi de er jenter? Som om jenter har høyere verdi enn gutter på sjekkemarkedet.

Når du bruker ordet "verdi" så fremstår du som en fyr helt uten verdi faktisk.

• Liker 3
Skrevet

Da skulle du tatt en titt på endel av mennene som tar kontakt med meg. Enkelte ganger lurer jeg på om det er en tulleprofil og ikke en mann med så lav sosial intelligens profilen gir inntrykk av.

En av grunnene til at jenter relativt sett får flere meldinger enn menn kan like godt skyldes at endel menn slenger ut meldinger i øst og vest til kvinner de hverken har noe til felles med eller har sjans på. Dette tror jeg ikke det er like mange jenter som gjør.

Ellers vil jeg si at man definitivt får flere meldinger som superbruker men gjennomsnittlig "kvalitet" er dårligere, antagelig fordi gratisbrukere kan kontakte deg.

Skrevet

Jeg syns de er verdt pengene. Da kan man jo skrive til de man vil (ikke at jeg skriver til noen;p) man kan se albumet til andre, og man kan skrive på forumet;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva koster det å bli superbruker da?

AnonymBruker
Skrevet

Regner med du er dame, menn har jo i praksisk ikke noe valg med mindre de er modell-kjekk.

Men selv om du er dame tror nok jeg du gjør lurt i å spytte i de kronene. Det koster jo mindre enn én bytur, og siden det er ganske få jenter som er superbruker så vil du eksponeres temmelig mye mer enn hva tilfellet ville vært om du var mann.

Gjest Anna.S
Skrevet

Regner med du er dame, menn har jo i praksisk ikke noe valg med mindre de er modell-kjekk.

Nisj! Jeg unnlot å kontakte de kjekkeste jeg.. for de pleier som regel å være høye på seg selv.

Så jeg tok heller kontakt med hyggelige menn med middels og sjarmerende utseende og så fikk kjekkasene kontakte meg hvis de hadde lyst til det.

Jeg hadde forøvrig aldri hatt kjæresten min nå hvis jeg ikke hadde blitt superbruker. Han nektet å bli superbruker selv og hadde vært innom profilen min flere ganger i håp om at jeg ville bli superbruker. Heldigvis så ble jeg det. Mulig han ville betalt til slutt, men det får vi aldri vite.. :gjeiper:

Skrevet

Nisj! Jeg unnlot å kontakte de kjekkeste jeg.. for de pleier som regel å være høye på seg selv.

Så jeg tok heller kontakt med hyggelige menn med middels og sjarmerende utseende og så fikk kjekkasene kontakte meg hvis de hadde lyst til det.

Jeg hadde forøvrig aldri hatt kjæresten min nå hvis jeg ikke hadde blitt superbruker. Han nektet å bli superbruker selv og hadde vært innom profilen min flere ganger i håp om at jeg ville bli superbruker. Heldigvis så ble jeg det. Mulig han ville betalt til slutt, men det får vi aldri vite.. :gjeiper:

hehe Jeg må bare le! Nekte å bli superbruker og håpe på at andre skal bli det så han kunne ta kontakt :kari:

Høres faktisk litt gjerrig ut :smoke:

Hadde jeg visst om noen som var en åpenbar kandidat for meg så tviler jeg på at jeg hadde spart på et par hundrelapper.

Men det er jo da "ødelandet" meg selvfølgelig ;):ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...