Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du velger å stole på statistikk fremfor opplevd erfaring?Så hvis det i statistikken står noe,er det da det som representerer 1million svarte menn og hvite menn,eller er tallet nærmere "det er blitt forsket på ca 200 menn"....jeg velger heller å tro på de som har opplevd det,de venninene mine som har hatt seg med en svart.

det blir som å si at i en statistikk hvor det fremkommer at 70 prosent av menn foretrekker blondiner,så gjelder dette 70 prosent av menn i hele verden,selvom det bare var med 400 personer i undersøkelsen?mens opplevd erfaring er derimot at hårfarve ikke har noe å si.

Tallet er i alle fall ekstremt mye nærmere gjennomsnittet enn hva venninnene dine har klart å se for seg... Det håper jeg du også skjønner.

Verdens største (klinisk målte) penis tilhører for øvrig den hvite amerikaneren Jonah Falcon som har målt penis til 34 cm lang...

Fordi denne ene mannen har lengre penis enn alle svarte menn i verden, kan jeg da si etter min erfaring at hvite har større enn svarte?

Skrevet

det blir som å si at i en statistikk hvor det fremkommer at 70 prosent av menn foretrekker blondiner,så gjelder dette 70 prosent av menn i hele verden,selvom det bare var med 400 personer i undersøkelsen?mens opplevd erfaring er derimot at hårfarve ikke har noe å si.

Hvis undersøkelsen kun gir deg 3 alternativer, så må man jo velge 1. Og hvis ikke "det har ikke noe å si" er et alternativ, så...

Men det å måle gjennomsnittet av noe fysisk er noe helt annerledes forstår du vel.

Skrevet

fordi i GJENNOMSNITT har negere større utstyr.

Dette er stort sett en myte som stammer fra tider da den hvite mann ønsket å fremstille afrikanerne som dyr, og da blant annet at de var helt sexgale med enorme lemmer som de brukte mot alt og alle.

Det er altså basert på rasistiske løgner.

AnonymBruker
Skrevet

once you go white,you go right! hehe....men jo Tidus,svarte menn har større.Det har jeg hørt av venniner som har hatt seg med både svarte og hvite.Det er ikke noe stress ok?Det er det samme som at svarte kvinner har mer rumpe enn hvite...det er ingen vits i å ta seg nær av generelle utsagn.

jeg har hatt meg med litt av vært.både svar og hvit..den største penisen jeg har vært borti var på en kritthvit herre mann som er helt norsk.bare for å sammenligne var det en fyr som var mørk.den ville jeg ikke skrytt så mye av.

har hatt sex med ca 100 stykker så mener jeg har et godt grunnlag for mine teorier her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...