Gå til innhold

Stemmer "once you go black, you never go back"?

Gjest ?

Anbefalte innlegg

Er det noen hvite jenter her som har vært sammen med negere, men som har valgt å gå tilbake til en hvit mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Tingen er at fitta blir ekstremt utvidet, så det blir helt meningsløst å gå tilbake.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, jeg har vært med flere mørke menn, men den største kuken hadde min kritthvite eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, i went black, and I'm not going back! Men det har ingenting med størrelsen å gjøre. Sammenlignet med mine tidligere hvite menn er det så mye bedre likevel! Alle mørke menn er nemlig ikke utstyrt så godt som alle skulle tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest "gjest"

Tingen er at fitta blir ekstremt utvidet, så det blir helt meningsløst å gå tilbake.

Hørt det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ei venninne av meg hang med noen (svarte) beboere i kollektivet mitt. Kom opp, banken på døra mi og sa "Jeg vil ikke pule svart nå" så hun ville pule meg i stedet.

Men, det stemmer at gjennomsnittsstørrelsen er høyere blandt svarte enn hvite. Men du kan fint finne både monsterkuk og miniatyrkuk i begge gruppene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen hvite jenter her som har vært sammen med negere, men som har valgt å gå tilbake til en hvit mann?

Har hatt begge. Og svinger frem og tilbake, om du skjønner. Det kommer an på hvor lækker han er. En skikkelig deilig svart man som er full av sjarme og oppmerksomhet mot meg er like fin som en hvit ditto, eller en nordamerikansk indianer, for den saks skyld. De må ha et pent smil (dvs m ALLE tenner, hvite!), vakre øyne og sjøltillit, dvs han vet hva han er verdt og hva han ikke gidder av bullshit. For slik er jeg selv. På det punkt må vi være like, han må være tolerant, men ikke til det uintelligente. Desuten må han være ferdig med tidligere forhold og ta min humor som jeg har den.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Amerikansk kompis av meg påstod det heter "Once you go black, you never get it back-your dignity!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, i went black, and I'm not going back!

Fordi du har funnet en mann du er monogam med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flere venninner som har gone back, så ja jeg tenker vi avliver den myten og beholder den som Obama sitt slogan i valgkampen 2012 ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

haha, så dumme dere er! hva får dere til å tro at en neger kuk er større enn en som er hvit? :P det er så dumt når folk tror det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Katten.

Gjennomsnittlig er den afrikanske penis litt under én centimeter større enn vestlige menns.

Utover det, jeg har gone black and went back. Hudfarge har ingenting å si.

Så lenge du ikke er en avatar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gjennomsnittlig er den afrikanske penis litt under én centimeter større enn vestlige menns.

Utover det, jeg har gone black and went back. Hudfarge har ingenting å si.

Så lenge du ikke er en avatar.

Det er så dumt :P Hudfarge har da ingenting å si om du har stor eller liten kuk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er også en myte. Fitta er fleksibel, og med en gang den ikke er i bruk trekker den seg sammen, selv om man kan utvide den ekstremt mye når man er opphisset.

Jeg kan være med å avkrefte. Lå med en afrikaner et par ganger, aldri gjort det igjen. Han var fin han, men jeg foretrekker blonde gutter. Ang kukstørrelse skal de bare være over et visst minimum, utover det blir det detaljforskjeller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så dumt :P Hudfarge har da ingenting å si om du har stor eller liten kuk

Gener har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...