Gjest blondiie Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Hei! Jeg har et problem jeg er veldig, veldig lei av nå. I fjor vår så valgte jeg å gå fra blond til brunette, og siden ikke fargen ville holde seg, så måtte jeg farge det mange ganger for å få det slik jeg ville. Men jeg ble fort lei av denne fargingen, så jeg valgte å gå tilbake til blondt hår. Da var jeg så dum at jeg bleket det hjemme, kanskje 4-5 ganger. Så gikk jeg til frisøren og stripet det en siste gang. Så kjøpte jeg meg en sølvshampoo uten å vite at det slet på håret. Så nå kan dere tenke dere at håret mitt er ganske så slitt. Før var jeg også avhengig av rettetang, men har klart å slutte å bruke det. Og da vet jeg at det eneste som virkelig hjelper er å klippe seg, men jeg har allerede hår til skuldrene og nekter å klippe meg kortere i og med at jeg ikke kler kort hår i det hele tatt. Så, da lurer jeg på om det er noen som vet noen gode produkter jeg kan kjøpe, eller noen andre tips? Jeg er åpen for det meste. Er så lei av å gå rundt å føle meg stygg pga. håret mitt. Savner sunt, fint hår!!
Longgone Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Både R.E.F og Paul Mitchell sine produkter er veldig gode
belle_ Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Ingenting kan redde det håret som er slitt. Du må ikke klippe deg, men om du vil ha sunt å fint hår må du det. Evt. kan du bare vente til det har vokst seg lengre og så klippe av det som er slitt etterhvert. Kjøpt ihvertfall en god hårkur som tar vare på håret mens du sparer. Redken - all soft er bra. 1
Chocoholic Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Invester i gode hårprodukter: sjampo, balsam, hårkur og leave-in produkter. Jeg vil foreslå at fordi håret ditt er så slitt, så bør du gå for Joico K-pak serien i alle produkt-kategoriene.http://www.feelunique.com/brands/joico/k-pak De er fantastiske for skadet hår, eller hår som vil forebygge skade. Tilfører protein og fukt som trengs for å gjenoppbygge og vedlikeholde et sunt hår. Du kan også kjøpe Joico volumizing sjampo og balsam til de dagene hvor du vil ha litt ekstra volum, men disse gir ikke fullt så mye næring som K-pak. Kjøp hårkuren Deep penetrating reconstructor og fuktighetskuren intense hydrator- du kan også prøve den som heter revitaluxe, men jeg merker bedre resultater med å bruke de to andre. Jeg vil også anbefale den som heter liquid reconstructor, som er en leave-in mousse/krem/ting som motvirker skade i håret etter vask. Veksle mellom å bruke denne og en fuktighetsgivende hårolje. Moroccanoil oil treatment og L'anza keratin hair oil er begge veldig bra.
Gjest badeand1 Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Gjorde som deg, bleket det 3-4 ganger hjemme. Det som redda håret mitt var å pøse på med hårkur, gni det inn i håret og la det sitte i håret ca fem minutter. Trengte ingen fancy hårkur, bare en vanlig en fra matvarebutikk. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå