Pludre Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Ja, det er helt sant :o Men jeg ønska meg akkurat det og ei slik kule koster jo flesk. Dessuten har jeg ikke akkurat verdens mest romantiske mann. Så litt utenom det vanlige var det vel, men jeg er fornøyd da Klem fra Pludre som gifta seg 10.08.02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 så flott at du fikk noe du ønsket deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 26. januar 2004 #3 Del Skrevet 26. januar 2004 Kul gave! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 nå er jeg sikkert dum; men hva skal man med å eie sin egen bowlingkule? trodde man måtte bruke dem som var i systemet på banen, jeg.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Morsom gave!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Hadde jeg fått en bowlingkule av min kjære hadde jeg begynt å lure på om det gikk litt rundt for ham...hi hi...Men det er fordi jeg er verdens dårligste bowler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #7 Del Skrevet 26. januar 2004 Stilig. Hva i all verden koster ei kule nå om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei igjen Grunnen til at jeg ville ha min egen kule er at denne kulen er borret etter mine fingrer. Altså spesiallaget til handa mi. Hallkulene, altså de dem har i bowlinghallene, er bare borret etter str, og der får man fingrene helt inne, alle tre. Min kule får jeg tommelen helt inni, og langfinger og ringfinger har jeg fingertip på, dvs at bare ytterste leddet er inni. Man får da en mye bedre kontroll over skruen på kula, altså hvor mye den skrur/svinger. En bowlingbane har nemlig tørrfelt nærmest kjeglene, og der får kula tak og skrur. Og til deg som lurte på prisen, kuler får du fra 1300 og oppover, min kosta nesten 2000, men dette er da en kjempegod kule med skeivt lodd i, altså en kule som skrur av seg selv, med litt hjelp fra meg da Sånn er det med den saken. Har drevet med bowling siden 1995 og begynner så smått å få ting til, har et snitt på omtrent 150-160. Og min personlige rekord er 213 på en serie, det meste man kan oppnå på en serie er 300. Håper dere er fornøyd med svaret mitt :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 26. januar 2004 #9 Del Skrevet 26. januar 2004 Helt kult med litt annerledes morgengave. Med fare for å fornærme noen; slipsnål, mansjettknapper, klokke o.l. blir litt standard og fantasiløst. Det skal da være personlig og noe som har betydning for DEG/ DERE på en eller annen måte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #10 Del Skrevet 26. januar 2004 Kult gave! Har aldri bowla, jeg, med unntak av en gang for hundre år siden..... Og jeg bor bare en halv kilometer fra en bowlingbane... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 26. januar 2004 #11 Del Skrevet 26. januar 2004 Så orginalt og kult Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 26. januar 2004 #12 Del Skrevet 26. januar 2004 Det må jo være en glimrende gave dersom du er en ihugget bowler Alle frelste bowlere med respekt for seg selv har sin egen kule har jeg hørt Morsomt synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 26. januar 2004 #13 Del Skrevet 26. januar 2004 Det synes jeg var en annerledes, personlig og spenstig morgengave! En skikkelig kul(e) morgengave, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 26. januar 2004 #14 Del Skrevet 26. januar 2004 Det var en kjempetøff morgengave! Enig i at mansjettknapper og sånt er litt oppbrukt - jeg vurderer å gi ham et gourmet-matlagingskurs for menn som er kjempepopulært her i byen, og som han har hatt lyst til å gå på veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. januar 2004 #15 Del Skrevet 27. januar 2004 Min mann fikk kniv til bunaden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå