Gjest Bjarne Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg er velutstyrt, ikke så mye på lengden men ganske mye på tykkelsen. Jeg fikk sjokk da ei venninne av meg fortalte meg at kjæresten hennes ønsket at hun skulle ligge med meg. Han hadde visst sett meg naken i dusjen på treningssenteret for en stund tilbake, og dermed fått denne ideen. Det som sjokkerte meg virkelig var at venninna mi var faktisk villig til å gjøre det, for han. Men dette er selvsagt helt uaktuelt for meg. Jeg har alltid sett på henne som ei oppegående jente, som ikke ville ha latt seg bruke slik, men jeg tok tydeligvis feil. Hva tenker dere jenter om de menn som ønsker at deres kvinner skal ligge med andre menn? Og kunne dere ha vært sammen med en slik mann? Som mann, så må jeg si at ei jente som hadde vært med på slikt, ville jeg ikke ha sett på som kjæresteemne.
Gjest Awzm me Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Enig med deg, ville ikke sett på det som kjæresteemne... Men hadde ikke dømt kjæresten min om han hadde sagt noe lignende, siden mange tenner på tanken av det. Men jeg vil at gutten min skal føle at jeg er hans, og han er min. Ingen andres! 2
Gjest Lollo_lolsen Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg tenner på tanken, men jeg er usikker på om jeg ville gjennomført.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Jeg er velutstyrt, ikke så mye på lengden men ganske mye på tykkelsen. Jeg fikk sjokk da ei venninne av meg fortalte meg at kjæresten hennes ønsket at hun skulle ligge med meg. Han hadde visst sett meg naken i dusjen på treningssenteret for en stund tilbake, og dermed fått denne ideen. Det som sjokkerte meg virkelig var at venninna mi var faktisk villig til å gjøre det, for han. Men dette er selvsagt helt uaktuelt for meg. Jeg har alltid sett på henne som ei oppegående jente, som ikke ville ha latt seg bruke slik, men jeg tok tydeligvis feil. Hva tenker dere jenter om de menn som ønsker at deres kvinner skal ligge med andre menn? Og kunne dere ha vært sammen med en slik mann? Som mann, så må jeg si at ei jente som hadde vært med på slikt, ville jeg ikke ha sett på som kjæresteemne. Xen min og jeg var sammen i nesten 10 år. Vi hadde et fantastisk bra sexliv - men likevell ønsket han at jeg skulle ligge med andre menn...Hans ønske - IKKE MITT.Han tennte på det og ville jeg skulle fortelle om det etterpå til han... Jeg var fornøyd med han. Hadde ikke behov for andre menn. Jeg spurte hvorfor han ville det ? Han mente jeg var så " utrolig pen & deilig " at jeg fortjente det ...ærlig talt - det er sant. Min X slet med dårlig selvtillitt. Men jeg aner ikke hvorfor.Han var jo både kjekk og ganske bra utstyrt selv. Men han manglet litt sexlyst... Jeg gjorde ALDRI det. Jeg gjorde det slutt. Vi passet ikke sammen - ferdig med det.Forholdet haltet lenge.Ville aldri vært sammen med en HANREI nei...Noe han tydeligvis ønsket å være. Ikke min feil.. Er du sikker på at ingen lyver til deg for å ødelegge forholdet ? Pga sjalusi osv. Obs...jeg var dum å fortalte dette til en mannlig bekjent...kanskje han har slengt med leppa i ettertid. Men jeg gjorde det ALDRI og det er slutt. Men folk elsker vell å spre dritt og lage tull for andre.
Gjest Quake Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Hadde ikke gjort meg noe så lenge hadde fått sex fra kjæresten også og ikke BARE andre menn.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Xen min og jeg var sammen i nesten 10 år. Vi hadde et fantastisk bra sexliv - men likevell ønsket han at jeg skulle ligge med andre menn...Hans ønske - IKKE MITT.Han tennte på det og ville jeg skulle fortelle om det etterpå til han... Jeg var fornøyd med han. Hadde ikke behov for andre menn. Jeg spurte hvorfor han ville det ? Han mente jeg var så " utrolig pen & deilig " at jeg fortjente det ...ærlig talt - det er sant. Min X slet med dårlig selvtillitt. Men jeg aner ikke hvorfor.Han var jo både kjekk og ganske bra utstyrt selv. Men han manglet litt sexlyst... Jeg gjorde ALDRI det. Jeg gjorde det slutt. Vi passet ikke sammen - ferdig med det.Forholdet haltet lenge.Ville aldri vært sammen med en HANREI nei...Noe han tydeligvis ønsket å være. Ikke min feil.. Er du sikker på at ingen lyver til deg for å ødelegge forholdet ? Pga sjalusi osv. Obs...jeg var dum å fortalte dette til en mannlig bekjent...kanskje han har slengt med leppa i ettertid. Men jeg gjorde det ALDRI og det er slutt. Men folk elsker vell å spre dritt og lage tull for andre. Sårende ? Vell jeg skjønte at han ikke var glad i meg på riktig måte. Og at vi to var helt feil for hverandre. Vi var vell aldri ment å være sammen. t.o.m han sa til meg - det er ikke meg og deg. Og jeg forstår hva han prater om. Vi var aldri ment for hverandre. Jeg elsket han aldri heller - på rette måten. Jeg skal innrømme det nå. Men jeg tør aldri si det til han. Vell han følte det vell...derfor ble det også slutt.
Sunchild Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Kunne godt vært sammen med en mann som tente på det, men jeg ville ikke gjort det. Så det ville vel vært opp til ham, om han kunne leve med et forhold der han ikke fikk oppfylt alle fantasiene sine.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Merkelig ting å tenne på. Er vel som å tenne på at andre vinner i lotto. 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Merkelig ting å tenne på. Er vel som å tenne på at andre vinner i lotto. Han våget ikke å leve livet selv - og ville at jeg skulle leve ut hans fantasier - for så å fortelle han om det - så han kunne runke seg til det... Ja folk er av og til ganske syke.Uten at man forstår det selv. Utrolig dårlig gjordt om min venn har sladdret om dette. Jeg var fortvilet over han og forholdet og trengte noen å betro meg til. Holdt på å bli sprø av han. Jeg er fullstendig normal men havnet borti feil mann. Noe jeg avsluttet raskt. Når nok ble nok.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Jeg er velutstyrt, ikke så mye på lengden men ganske mye på tykkelsen. Jeg fikk sjokk da ei venninne av meg fortalte meg at kjæresten hennes ønsket at hun skulle ligge med meg. Han hadde visst sett meg naken i dusjen på treningssenteret for en stund tilbake, og dermed fått denne ideen. Det som sjokkerte meg virkelig var at venninna mi var faktisk villig til å gjøre det, for han. Men dette er selvsagt helt uaktuelt for meg. Jeg har alltid sett på henne som ei oppegående jente, som ikke ville ha latt seg bruke slik, men jeg tok tydeligvis feil. Hva tenker dere jenter om de menn som ønsker at deres kvinner skal ligge med andre menn? Og kunne dere ha vært sammen med en slik mann? Som mann, så må jeg si at ei jente som hadde vært med på slikt, ville jeg ikke ha sett på som kjæresteemne. Jeg så NED på min X som ville at jeg skulle ligge med andre menn. Jeg tenkte han hadde dårlig samvittighet forde han ikke orket å ha sex med meg så ofte som jeg ønsket. Han hadde lavere sexlyst enn meg. Ja - virket som om han ikke følte seg " mann nok " for meg eller god nok for meg. På mange måter hadde han rett. Jeg ser ned på han, mistenker han for å være femi eller homo noen ganger.Han var en tøffel - rett og slett... Og vi to burde aldri vært sammen.Jeg trenger en mer " mannemann " : )
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Deilig med tykke peniser, Ts. Er det rart hun har lyst på deg? Kom til mamma 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Deilig med tykke peniser, Ts. Er det rart hun har lyst på deg? Kom til mamma Hey, ligg unna, det er min penis. Kom til meg isteden Bjørn 2
micromaya Skrevet 3. mai 2012 #13 Skrevet 3. mai 2012 Folk er forskjellige. Jeg kunne fint ha vært sammen med en hanrei, og det hadde gledet meg å oppfylle ønsket hans. Jeg hadde slettes ikke sett på det som "å la meg bruke", det hadde absolutt vært en handling vi var to om. Eller tre, egentlig 5 1
Alina X Skrevet 3. mai 2012 #15 Skrevet 3. mai 2012 Cuckold er et kjent og utvidet seksualpreferanse. Noen kan kalle det for en fetisj,men jeg vil heller kalle det en seksuell lyst. Jeg dømmer ingen for hva de ønsker i senga. Og ikke glem at det er MANGE som er cuckold,både innenlands og utenlands. 1
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2012 #16 Skrevet 3. mai 2012 Jeg hadde blitt fornærma om jeg fikk en sånn forespørsel fra en kjæreste. Hadde følt at han prøvde å bestemme over kroppen min med å forsøke å presse meg til å ha sex med andre for å glede han. hadde følt meg brukt. 4
Olive Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Hadde ikke hatt noen problemer med å være sammen med en hannrei. Kunne nok likt det veldig godt faktisk! 3 1
kaffemor Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Nei det kunne jeg ikke. Når jeg er i et forhold vil jeg ikke ha sex med noen andre. 3
Edvarda Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 Tja, det ville iallefall vært mindre problematisk enn den evinnelige trekant-med-ei-jente til-greia Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor det er sååååå greit at han ønsker det, men sååååå utilgivelig av ei dame å oppfylle ønsket? 2
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2012 #20 Skrevet 3. mai 2012 Tja, det ville iallefall vært mindre problematisk enn den evinnelige trekant-med-ei-jente til-greia Ellers skjønner jeg ikke helt hvorfor det er sååååå greit at han ønsker det, men sååååå utilgivelig av ei dame å oppfylle ønsket? Jeg syns det er helt ok å både ønske det og å oppfylle ønsket så lenge begge to syns dette er helt ok og begge faktisk liker det, men det er ikke greit dersom hun går med på det pga at hun føler seg pressa til det eller egentlig ikke har så lyst selv men bare gjør det for hans skyld. Da blir det feil. Begge må være like gira på det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå