Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Så denne noen episoder av denne serien på nytt da jeg hadde søvnproblemer og manglet internett for noen måneder siden. Gikk på Tv Norge rundt seks tiden på morgenen (haha). Jeg husker at jeg syntes at den var jævlig kvalmende når den gikk på nittitallet,men nå fikk jeg nesten fysisk vondt av å se på den. Man sitter nesten å vrir seg i vemmelse og flauhet når man ser den serien. Har ingenting med et virkelig familieliv å gjøre i det hele tatt. Anbefaler en stor bøtte til å spy i for de som ikke har sett serien,men vurderer å se på.
Tropic Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg likte den serien jeg Enkelte scener var veldig klisjeaktig, men jeg likte den. Nå synes jeg jo den er litt dårlig fordi jeg allerede har sett alt sammen tidligere. 2
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Jeg likte den serien jeg Enkelte scener var veldig klisjeaktig, men jeg likte den. Nå synes jeg jo den er litt dårlig fordi jeg allerede har sett alt sammen tidligere. Nei. Den er grisejævlig. Får en klein og ubehagelig følelse innvendig bare jeg ser introen og hører tittellåta. 1
Patronus Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Elsket Full House, jeg. Men step by step derimot :gjeiper: Den serien har jeg aldri likt. 1
BarteSatan Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Jeg likte alle tre. Nå orker jeg ikke se på noen av dem.
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Ja Step by Step er klein og ufyselig den også ,men Under samme tak/Full House er verre.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Men hvorfor liker dere ikke de seriene? Hva er ufyselig med dem? Så på de for mange år siden da jeg var 13-14 eller noe, så vet ikke hva jeg hadde synes nå da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå