Gå til innhold

Tid mellom 1. og 2. date

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noen uskrevne regler for tid mellom 1. og 2. date? Jeg traff en fyr forrige uke, og han vil møtes igjen, men har overlatt stafettpinnen til meg. Jeg bor litt utenfor byen han bor i, men skal dit en av dagene og treffe ei venninne, derfor tenkte jeg det kanskje kunne kombineres. Blir det litt kjapt? Tror ikke det kommer til å bli et seriøst forhold, men antar jeg har lyst på en flørt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ikke noe som heter "for kjapt", hvis dere fant tonen og vil møtes igjen. Jeg møtte min date på en ny date 4 dager etter den første. Kunne gjerne møtt ham før den tid òg.

Go for it :jepp:

Skrevet

I følge lov boken for dating jeg har så skal det gå minst 53 timer og maks 87 timer mellom første og andre date. For tredje date gjelder samme tidsrom men med mulighet for 15% forskyving begge veier. Fjerde date avhenger av om en hadde sex på tredje date ller ei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for begge svar :ler: Jeg burde egentlig tenke mindre på alle sånne regler...

Skrevet

Vil ikke si at det er noen regler. Men ville kanskje ventet 3-5 dager med å gå på date nr.2.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det har gått såpass tid, altså :) Hoho, jeg vil ikke virke desperat, for det er jeg egentlig ikke, bare litt kosesjuk.

AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke si at det er noen regler. Men ville kanskje ventet 3-5 dager med å gå på date nr.2.

Tja, har vært på de 3 første datene tre dager på rad jeg. Klaffer det, så klaffer det. Og vil man møtes ofte, så ser jeg ikke noe galt med det. Men som oftest så setter jo jobb og annet en liten stopper for hvor ofte det blir da.

• Liker 1
Skrevet

Sist jeg fikk meg kjæreste så brøyt vi alle regler trur jeg hehe, møtes på fest lørdag, klina han sov over uten noe mere, var hos meg hele søndagen og møtes vær dag hele uka så ble vi sammen til helga igjen.

Så noen gangen funker det bare, var sammen 22 måneder før vi slo opp hehe.

Vi dreit oss ut da for vi flytta sammen etter 4 måneder :O

Gjest Janus
Skrevet

Så lenge begge har tid og lyst til å se hverandre igjen, så ser jeg ikke noen grunn til å vente med å møtes igjen. For min del kan det ofte legge en demper om det går for lang tid til neste gang.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Nå lurer jeg på en ting til her: Jeg nevnte for ham at jeg skulle til byen og at vi kunne treffes, men han kunne ikke før seint på kvelden (jobb), så da avlyste/utsatte jeg det. Alternativet ville vært å surre rundt alene i byen en time eller to etter det jeg skulle gjøre, og truffet ham en time før jeg måtte tatt toget hjem - ikke aktuelt... Vi har kartlagt at begge har litt lyst til å treffe hverandre (og kline...veldig romantisk), men det er vel han som bør ta initiativ nå, hvis det skal bli noe?

(etter at jeg utsatte møtet ba han meg si fra hvis jeg ombestemte meg, men jeg ser ikke det som et stort initiativ, egentlig)

AnonymBruker
Skrevet

Nå lurer jeg på en ting til her: Jeg nevnte for ham at jeg skulle til byen og at vi kunne treffes, men han kunne ikke før seint på kvelden (jobb), så da avlyste/utsatte jeg det. Alternativet ville vært å surre rundt alene i byen en time eller to etter det jeg skulle gjøre, og truffet ham en time før jeg måtte tatt toget hjem - ikke aktuelt... Vi har kartlagt at begge har litt lyst til å treffe hverandre (og kline...veldig romantisk), men det er vel han som bør ta initiativ nå, hvis det skal bli noe?

(etter at jeg utsatte møtet ba han meg si fra hvis jeg ombestemte meg, men jeg ser ikke det som et stort initiativ, egentlig)

Siden ingen svarer får jeg svare selv - jeg sendte en melding og forklarte hvorfor jeg dro hjem i går (det som står over her, ca), og sa han kunne ta kontakt og foreslå en dag det passer hvis han vil treffes. Tenkte jeg skulle vente litt og se om jeg hørte noe, men da hadde jeg bare blitt gående og tenke mer på dette enn jeg egentlig har tid til :) Dessuten er han så direkte selv at han får tåle meg. Betatt av "spillet" jeg nå :roll:

Skrevet

Jøss, noen snakker sammen! Ja ja, det er i alle fall ikke feil uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...