Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har lagt inn profil og søkt på stilling gjennom manpower.

Noen andre her som har fått jobb gjennom dem tidligere og tar det lang tid før de kontakter deg, hvis det er interessant?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

har lagt inn profil og søkt på stilling gjennom manpower.

Noen andre her som har fått jobb gjennom dem tidligere og tar det lang tid før de kontakter deg, hvis det er interessant?

Ja, det tok 2 mnd før de fikk behov for vikarer i det jeg ville jobbe med og da kontaktet de meg, men ikke før det.

Skrevet

Jeg fikk jobb gjennom Adecco, men det er jo samme greia. Jeg la inn cv osv på nettsiden, så ringte de meg etter et par dager og jeg kom inn på intervju et par dager etter det igjen. Fikk jobb innen en uke etter intervjuet hvis jeg ikke husker feil.

Det kan være lurt å ringe vikarbyrået og vise interesse selv hvis de ikke ringer deg innen noen dager. Ofte har de stor pågang og da er det greit å skille seg litt ut :)

AnonymBruker
Skrevet

Hei og takk for svar.

Ja, jeg sendte søknaden på på Tirsdag, så tenkte å manne meg opp til å ringe allerede på Fredag , bare for å se hva de mener.

Er usikker på hvor bra CV min er, så er litt nervøs, men må da kunne brukes til noe, siden jeg tross alt har hatt endel jobber før.

Skrevet

Gjorde det i Oslo.

Søkte på manpower. Tok vel 1-1,5 uke fra sendt søknad til første jobbdag.

Jeg hadde riktignok ikke noe "krav" til jobb, annet enn å tjene penger så tok det som var :)

Min erfaring med dem er veldig bra. De var hyggelige og hjelpsomme. I perioden jeg var der hadde jeg jobb hele tida. Aldri noe tull med jobb, lønn, sykefravær osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...