Gå til innhold

Hvordan utvikle et venneskap til noe mere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kompis som jeg har kjent i noen år nå, og har altid vert litt på flørtern, begynte bekjentskapet med at han var forelska i meg men vi ble til venner og fikk vær vår kjæreste og nå er vi tilbake til single begge to. Å flørten har begynt smått igjen kaller verandre søta og kjekken, snakker ofte på face og på tlf noen ganger. Pluss han er en del av vår sammla venne gjeng.

Hvordan går jeg fram nå, for nå er det liksom jeg som har lyst til og utvikle forholdet.

lyst til og utforske men han virker liksom så flau for har vel kansje blitt litt mere tullete og flørter mer. Hmm dette er ikke lett kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i samme situasjon som deg. For ordnet det seg ved at begge ble litt for fulle, og derfor også snakket ut. Håper virkelig det løser seg! Oppdater gjerne om hva som skjer :)

Skrevet

Var i samme situasjon som deg. For ordnet det seg ved at begge ble litt for fulle, og derfor også snakket ut. Håper virkelig det løser seg! Oppdater gjerne om hva som skjer :)

Ble dere sammen da :) ?

Skrevet

Ble dere sammen da :) ?

Vi driver enda og "roter" litt men nå er begge veldig klar over situasjonen, og vi snakker mye om det. Det kommer ikke til å bli noe forhold fordi jeg flytter til Oslo til høsten, men er UTROLIG glad for at vi snakket om det og trur jeg hadde tenkt om det kunne blitt noe mer om jeg hadde flyttet uten og sagt det.

Skrevet

Ingen av oss har noen planer om å flytte heldigvis,så får ta sommeren til hjelp å bare kose seg tenker jeg. Flørte og ha det gøy ;)

Skrevet

Ingen av oss har noen planer om å flytte heldigvis,så får ta sommeren til hjelp å bare kose seg tenker jeg. Flørte og ha det gøy ;)

Ja, lykke til! Oppdater gjerne om hva som skjer :)

Skrevet

Det var nok bare ønske tenking fra min side, var ikke noe ønske om noe anna en vennskap vistnok.

litt furt men får finne seg en annen og flørte med da.

Skrevet

Det var nok bare ønske tenking fra min side, var ikke noe ønske om noe anna en vennskap vistnok.

litt furt men får finne seg en annen og flørte med da.

Det er surt! Men nå vet du det, i det minste. Sånn at du kan gå videre og finne noen bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...