Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på nav idag og kjerringa mente at jeg løy og at jeg ikke studerer på høgskolen, hun sa noe som "det tror jeg ikke helt på" bare fordi jeg har psykiske plager og ikke kan jobbe.. Men jeg søker jobb nå og har kommet meg ut fra depresjonen.. hun spurte hvor jeg studerte osv, kommer hun til å ringe høgskolen og spørre om " Anne Olsen" studerer ved ***** høgskole??

Vil så gjerne gi henne det i trynet og drite henne ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på nav idag og kjerringa mente at jeg løy og at jeg ikke studerer på høgskolen, hun sa noe som "det tror jeg ikke helt på" bare fordi jeg har psykiske plager og ikke kan jobbe.. Men jeg søker jobb nå og har kommet meg ut fra depresjonen.. hun spurte hvor jeg studerte osv, kommer hun til å ringe høgskolen og spørre om " Anne Olsen" studerer ved ***** høgskole??

No shit Sherlock.

• Liker 2
Skrevet

Klart en står som student ved den høgskulen en studerer ved!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kunne vel bare vist frem semesterkortet?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fytte for ei førkje. Er det mulig?

Hun fortjener å bli innklaget. En ting er å si at man av rutinemessige årsaker vil sjekke, for eksempel ved å ringe høgskolen, noe ganske annet er å si at hun ikke tror på deg. Få deg ny saksbehandler.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...