AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Var på nav idag og kjerringa mente at jeg løy og at jeg ikke studerer på høgskolen, hun sa noe som "det tror jeg ikke helt på" bare fordi jeg har psykiske plager og ikke kan jobbe.. Men jeg søker jobb nå og har kommet meg ut fra depresjonen.. hun spurte hvor jeg studerte osv, kommer hun til å ringe høgskolen og spørre om " Anne Olsen" studerer ved ***** høgskole?? Vil så gjerne gi henne det i trynet og drite henne ut...
Bernardette Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Var på nav idag og kjerringa mente at jeg løy og at jeg ikke studerer på høgskolen, hun sa noe som "det tror jeg ikke helt på" bare fordi jeg har psykiske plager og ikke kan jobbe.. Men jeg søker jobb nå og har kommet meg ut fra depresjonen.. hun spurte hvor jeg studerte osv, kommer hun til å ringe høgskolen og spørre om " Anne Olsen" studerer ved ***** høgskole?? Vil så gjerne gi henne det i trynet og drite henne ut... No shit Sherlock. 2
Emas Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Klart en står som student ved den høgskulen en studerer ved! 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Du kunne vel bare vist frem semesterkortet? 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Var på nav idag og kjerringa mente at jeg løy og at jeg ikke studerer på høgskolen, hun sa noe som "det tror jeg ikke helt på" bare fordi jeg har psykiske plager og ikke kan jobbe.. Men jeg søker jobb nå og har kommet meg ut fra depresjonen.. hun spurte hvor jeg studerte osv, kommer hun til å ringe høgskolen og spørre om " Anne Olsen" studerer ved ***** høgskole?? Vil så gjerne gi henne det i trynet og drite henne ut... Fytte for ei førkje. Er det mulig? Hun fortjener å bli innklaget. En ting er å si at man av rutinemessige årsaker vil sjekke, for eksempel ved å ringe høgskolen, noe ganske annet er å si at hun ikke tror på deg. Få deg ny saksbehandler. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå