Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente som er 24 år, studere og nå har jeg strøket i et fag som gir 20stp! Pluss har eksamen imorgen og det er på 10stp, som jeg overhodet ikke kommer til å klare! Har vært gjennom mye dritt dette halvåret og konsentrasjonen og selvtilliten har minsket så voldsomt ned i det siste og spess etter stryket på det faget!

Jeg kjemmes for det var en oppgave som alle sto på bortsett fra meg!

Føler meg rett og slett DUM!! At det går an! Føler alle vet det og at jeg blir sett ned på! Vet det er mongo tankegang, men 30 stp er bortkasta (Går på privat skole i tillegg) Bachelor graden er borte vekk! Vet ikke når jeg kan stå på beina igjen..Depresjonen er grepet tak og kommet for å bli! Alle rundt meg er snar ferdige med masteren og enda har jeg mye igjen!

Noen her som er i samme situasjon!? Tips og råd om hvordan jeg kan ta ting bedre til meg!? Stå opp av at jeg er verdt noe tross for at jeg har strøket!?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Livet går videre for om du har feilet en eller to eller flere ganger!

Ta deg sammen!!

Skrevet (endret)

Livet går videre for om du har feilet en eller to eller flere ganger!

Ta deg sammen!!

Dette syns jeg var unødvendig strengt.

:klemmer: til deg! Det er utrolig kjipt å stryke i et fag! Jeg har selv opplevd å stryke på en eksamen, selv om jeg i utgangspunktet stod, men klagde og ble strøket. Det var 15 stp og det føltes ut som verdens undergang.

Men det er det ikke! Du har lov å prøve på nytt, ikke la det knekke deg. Slaget er heller ikke tapt for eksamenen i morgen! Det vet du ikke ennå, dessuten kommer det sikkert en kont en gang :)

AB over var litt streng i tonen, men h*n har rett: du kommer deg gjennom dette, og livet går videre. Det er lov å feile innimellom, og selv om det kan føles litt pinlig så tror jeg ikke folk synes du er dum. Du har sikkert hatt mer enn nok å tenke på av andre ting, det er vel ikke foruten en grunn at du strøk.

Det er bare å reise seg og prøve igjen! Lykke til, og en :klem: til!

Endret av Surriball
AnonymBruker
Skrevet

Det høres jo ikke ut som om du har lest eller forberedt deg nok. Hadde du hatt et normalt semester (du sier at det har skjedd mye "dritt"), hadde det nok gått fint.

Tenk på alle dem som leser og leser men fortsatt ikke får det til...

AnonymBruker
Skrevet

Dere har rett alle sammen! Og jeg må bare ta meg sammen men lettere sagt enn gjort! Og så dritt surriball, å stryke etter å klage!!

Håper alt ordner seg for dere og <3

• Liker 1
Skrevet

Det går bra til slutt, det krever bare litt ekstra innsats. Jeg fikk tatt eksamen på nytt året etterpå, da gikk det bedre! :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...