Gjest Abelone Skrevet 26. januar 2004 #1 Skrevet 26. januar 2004 Hvor ofte er det slik at du kjeder deg litt, og handler for å døyve kjedsomheten? Hos meg skjer det rett ofte..... :oops: Ikke alltid at jeg handler dyrt, men jeg må liksom ha en pose med ett eller annet mer eller mindre fornuftig med meg hjem. Da føler jeg meg mye bedre. Iallefall en gang pr. 14. dag. Hva med deg?
Gjest sexysadie Skrevet 26. januar 2004 #2 Skrevet 26. januar 2004 Jeg handler lebestifter når jeg er lei meg. så det begynner å bli ett par stk....
~Moon~ Skrevet 26. januar 2004 #3 Skrevet 26. januar 2004 Jeg er fæl til å la fristelsen bli for stor når det gjelder den pokkers fristende Strawberrynet.com VISA-kortet mitt ligger ofte og gråter i lommeboka.
Gjest Coral Skrevet 26. januar 2004 #4 Skrevet 26. januar 2004 Joda.. kjenner meg igjen der ja Hvis jeg har en dårlig dag hender det nok at jeg kjøper noe (kan godt være noe lite) for å muntre meg selv opp litt.
Naken Skrevet 26. januar 2004 #5 Skrevet 26. januar 2004 Jo, må nok også innrømme at shopping kan være rene lykkepillen til tider. :D
Gjest Madden Skrevet 26. januar 2004 #6 Skrevet 26. januar 2004 Det funker helt utmerket på grå dager... I dag får jeg ikke handlet noe...skal til fotpleier. Men slike utskeielser..som fotpleie, hudpleie, aromaterapi, frisørtime...har jeg også en tendens til å benytte flittigere når jeg føler meg trist og lei...det hjelper jo da!! :D Og ja...det snør i dag! (blir litt trist og grå til sinns når det er dårlig vær!!)
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #7 Skrevet 26. januar 2004 Nei. Jeg hater å handle. Handler ikke med mindre jeg må.
Gjest Zalomine Skrevet 26. januar 2004 #8 Skrevet 26. januar 2004 Jeg gidder ikke dra til byen for å handle (eller noe annet sted, jeg må med buss om jeg skal handle noe annet enn matvarer) dersom jeg kjeder meg, og netthandel har jeg ikke prøvd meg på. Vel, da jeg bodde alene kunne jeg finne på å gå til byen en dag med fint vær (en drøy time å gå) og tusle i butikker til jeg var så sliten i bena at jeg ikke orket mer, så tok jeg bussen hjem. Men nå plager jeg heller min samboer når jeg kjeder meg. MEN shopping hjelper utmerket på humøret ja. Problemet mitt er at jeg blir deppa av å tenke på det fordi økonomien ikke tillater så mye som en øyeskygge, genser på salg eller ei pocketbok... Men bare vent, når lottomaskina bare skjønner hva som er rett tall, da skal jeg handle og shoppe og kose meg
Gjest Poirot Skrevet 26. januar 2004 #9 Skrevet 26. januar 2004 Jeg går tvers gjennom Oslo sentrum hjem fra jobb, men handler aldri. Synes det er kjedelig å handle klær, dessuten er jeg litt gnien på pengene mine. (Men når jeg tenker meg om forekommer det at det dukker opp en skopose på veien hjem. Men det er ikke fodri jeg kjeder meg, det er fordi sko er så fiiint!!)
Fakse Skrevet 26. januar 2004 #10 Skrevet 26. januar 2004 Har nesten aldri tid til å kjede meg. Det henter jeg "vindus-shoper" i nettbutikker dersom jeg stitter våken en natt det er umulig å sove.
Nana Skrevet 26. januar 2004 #11 Skrevet 26. januar 2004 "Trøsteshopper" ikke så mye i butikker egentlig, men desto mer på nettet. Er så utrolig lettvint å klikke seg inn på lookfantastic eller noe annet når jeg sitter og kjeder meg. Har plassert mastercardet strategisk ved siden av pc'en også så her er alt lagt til rette :oops:
Gjest Starya Skrevet 26. januar 2004 #12 Skrevet 26. januar 2004 Har ikke råd til denslags, jeg. Det vil si, jeg kan ta en runde i avdelingen for kjøkkenutstyr og finne meg noe småting.
Mossa Skrevet 26. januar 2004 #13 Skrevet 26. januar 2004 På en skikkelig "blåmandag" er det deilig å unne seg noe. Når handleposen min KUN inneholder sjokolader/snop og en dvd, da vet sambo at han må trø varsomt i graset!!
Gjest care Skrevet 26. januar 2004 #14 Skrevet 26. januar 2004 Nope, det gjør jeg ikke. Kan huske ett par ganger jeg har dratt å handlet for å muntre meg opp. Men det er sjeldent.
Gjest Madam Felle Skrevet 26. januar 2004 #16 Skrevet 26. januar 2004 Veldig sjelden faktisk, men har en søster som er bosatt i butikkene. :-? Begynner faktisk å bli beskymret for henne, for hun bruker tusenvis av kroner hver mnd bare på ting hun egentlig ikke har brukt for. Hun prioriterer klær, cd er, dvder, videofilmer og alt mulig annet fremfor regninger, og hele familien har begynt å bli alvorlig beskymret for henne. Men hva skal vi egentlig gjøre? :-? Standar svaret hennes er: " jeg må jo unne meg noe" . Jeg mener en kan ikke unne seg noe når en ikke har penger til å betale regningene med, men der har vi ulike meninger. De stengte strømmen hennes her rett før jul, og våre foreldre måtte hjelpe henne ut av det. Men det dummeste var at hun 1 uker før hadde kjøpt seg en helt ny drakt til 590 kr + en ny seng for 3500 kr, og dvd er og videofilmer for tusenvis av kroner. Det vil si at hun hadde klart å betale strømregningen hadde hun prioritert annderledes. Som sagt hva kan jeg gjøre?
Gjest Embla s Skrevet 26. januar 2004 #17 Skrevet 26. januar 2004 Jeg shopper ikke pga at jeg kjeder meg, men jeg kan derimot svært gjerne shoppe hvis jeg er litt trist og lei. Det hjelper jo faktisk :D
Irka Skrevet 26. januar 2004 #18 Skrevet 26. januar 2004 Jeg shopper ikke fordi jeg kjeder meg, men fordi jeg elsker det. Som mannen min sier, jeg har svart belte i shopping.
Saga Skrevet 26. januar 2004 #19 Skrevet 26. januar 2004 Om jeg har råd så kjøper jeg mye, men jeg klarer ikke å spare. Bruker alt opp med en gang, men jeg liker å gå på nettbutikker og putte klærne i en "ønskeliste". Funker nesten like bra :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå