AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Har bare 9 måneder på Kiwi som jobb de siste 3-4 årene. Har studert ved siden av. Likevel får jeg meg ikke deltidsjobb. Har søkt på "alt..."
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Har bare 9 måneder på Kiwi som jobb de siste 3-4 årene. Har studert ved siden av. Likevel får jeg meg ikke deltidsjobb. Har søkt på "alt..." Hva lurer du på?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Hva lurer du på? Hvorfor du er så jævla skeiv... 3
Gjest UngKalven Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Det er alltid 100 søkere til hver av jobbene som legges ut på nav.no osv. I hvertfall de som ikke krever noen spesiell utdanning. Prøv å gå mer inn på sider som rema.no kiwi.no osv. Skriv så god søknad du kan og møt opp på den og den butikken så fort en stillingsutlysning ligger ute. Du kan også skrive åpne søknader og levere hvor som helst.
Malleus Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Kanskje du kan melde deg inn i Adecco eller Proffice? Sende inn CV, så har de den og eventuelt ringe deg når de finner en jobb som er ledig? Mange som gjør sånt tror jeg. Er ikke så god på sånt, men på høgskolen jeg går på henger det slike "reklameplakater" for sånne bedrifter som kan hjelpe med jobb Eller det klassiske tipset om å spørre slekt, venner, familie og få noe jobb på den måten.
Anglofil Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Ja, det kan være vanskelig, det fikk jeg selv erfare. Derfor gikk jeg til flere bemanningsbyråer, hvor jeg var heldig og fikk tilbud om to jobber med en gang. Den ene jobben har jeg den dag i dag, snart tre år etter, og jeg var så heldig å bli ansatt rett i bedriften framfor gjennom bemanningsbyrået. Du må nesten bare prøve enda mer, selv om jeg skjønner det er vanskelig. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Det er mange butikker som ikke averterer heller. De setter bare opp en lapp i forretningen. Hva med å tenke litt alternativt? Helsevesenet og kundebehandling på telefon?
belle_ Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 ja, vet alt om hvor vanskelig det er. Har hatt en jobb ved siden av skolen de siste årene, men skal nå finne meg en ny av visse grunner. Det er faktisk helt latterlig vanskelig. Jeg har til og med en god utdannelse men vil bare ha en liten % stilling ved siden av skolen, men det er klin umulig. Jeg vil råde deg til å ta en runde i byen ellr hvor du ønsker å jobbe å spørre etter ledig stilling og evt. legge igjen CV om det er ønskelig. Om du skal ha jobb må du jobbe skikkelig for å få det. Du klarer det nok skal du se, jeg har ihvertfall bestemt meg at jeg MÅ ha en jobb. Stå på!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 vil du ha jobb dra til nærmeste pitsbakere så får du jobb på dagen med sertfikat ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 vil du ha jobb dra til nærmeste pitsbakere så får du jobb på dagen med sertfikat ihvertfall. Hva er det?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #12 Skrevet 2. mai 2012 Mente sikkert pizzabakere Aha...my bad, jeg uttalte det med engelsk aksent av en eller annen grunn. Trodde det var et firma
Gjest Vodka Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 Synes og det er vanskelig, fikk høre en gang at det var 400 søkere på en deltidsjobb jeg søkte på. Ikke rart jeg ikke får jobb da, har jo ikke den mest utfyllende cv-en. Men man må kanskje bruke andre metoder, sende åpne søknader, møte opp personlig med søknad osv.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #14 Skrevet 2. mai 2012 det er LETT å få jobb bare man synker lavt nok! jobbe på DOLLY, PIZZABAKEREN, MIX kiosker, og andre kjeder hvor de ansetter på dagen! jeg ble ihvertfall ansatt på dagen alle de stendene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå