Gå til innhold

Jeg blir SPRØ! Hva er det han vil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nå blir jeg gal. Møtte en kar like før jul. Han var helt herlig og vi tilbragte masse masse masse tid sammen en måneds tid. Jeg var så på knærne forelsket, og jeg trodde følelsene var gjensidig. Så brøt han all kontakt. Helt ut av det blå.

Jeg ringte og sendte mlder, fikk ikke svar. Ble mildt sagt skuffa, sint og knust.

Nå har han begynt å fylleringe meg. Snakker om hvor fint vi hadde det, og alt han har lyst til å finne på sammen med meg. Når jeg kontakter han i edru tilstand er det intet svar få.

Hva vil han oppnå med dette? Fyren er nærmere 30 år og ingen guttunge.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har vel ingen andre da. -å kjeder seg og skulkle gjerne hatt seg noe! Sorry men det er nok fakta. Har vel hendt de fleste det her. Inkludert meg selv. Bruk anledningen til å få en liten "hevn" å avvis han blankt!!

AnonymBruker
Skrevet

:(

Jeg har liksom ikke turt å avtale noe, for jeg er så usikker, og så redd for at han skal såre meg igjen.

Det virker egentlig ikke som han bare skal ha seg noe heller, for han bor såpass langt unna at selv om han er full så vet han på en måte at det ikke blir noe på han den kvelden selv om han ringer.

Skrevet (endret)

:(

Jeg har liksom ikke turt å avtale noe, for jeg er så usikker, og så redd for at han skal såre meg igjen.

Det virker egentlig ikke som han bare skal ha seg noe heller, for han bor såpass langt unna at selv om han er full så vet han på en måte at det ikke blir noe på han den kvelden selv om han ringer.

Han vil tydeligvis ikke oppnå noe som helst.

For da hadde han ringt deg når han var edru, og ikke i fylla.

Finn deg en bra og stabil kar istedet.

Med han der blir du bare ulykkelig.

Endret av Steinar40
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...