AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg skal i konfirmasjon nå i mai, og skal ha på bunad Men jeg er usikker på hvordan jeg bør ha håret. Jeg har ganske langt hår, til rett under puppene ca. Vanligvis har jeg det løst eller i hestehale, men vil gjerne sette det opp på et vis når jeg skal ha på bunad. Forslag?
summerrain Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Når det gjelder frisyre og sminke til bunad er det enkle, naturlige det beste! Hva med en flette foran og resten løst? Ellers er det mye inspirasjon å finne hvis du googler forskjellige bunader og ser på bilder der
Gjest Cosette Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Jeg synes noe ala dette er veldig pent til bunad om man vil sette opp håret.
Casall Skrevet 6. mai 2012 #5 Skrevet 6. mai 2012 Jeg synes løst hår eller flette er penest til bunad. Eventuelt en flette i luggen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2012 #6 Skrevet 6. mai 2012 Går det an å ha vanlig, høy hestehale eller sånn dott (med doughnut inni) som er så populært nå?
-Englefjes- Skrevet 6. mai 2012 #7 Skrevet 6. mai 2012 Jeg synes det er penest med oppsatt hår til bunad. Utslått hår dekker ofte over mye av det pene broderiet som er på vest og skjorte, og jeg synes også at det ofte blir litt voldsomt med utslått hår til bunaden. Jeg synes noe ala dette er veldig pent til bunad om man vil sette opp håret. Hva med noe som det her? Helt enig i disse to.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #8 Skrevet 7. mai 2012 Jeg synes løst hår er absolutt penest til bunad..
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #9 Skrevet 7. mai 2012 Jeg synes det er penest med oppsatt hår til bunad. Utslått hår dekker ofte over mye av det pene broderiet som er på vest og skjorte, og jeg synes også at det ofte blir litt voldsomt med utslått hår til bunaden. Enig med deg! Det ser ofte rett og slett for mye ut med løst hår. Pluss at vi gjerne tror at vi har en klassisk frisyre/klipp. Så ser vi på bildet av oss om 7 år og håret er "sååå 2012"! Nei, gå for oppsatt! Vakkert!
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2012 #10 Skrevet 7. mai 2012 Går det an å ha vanlig, høy hestehale eller sånn dott (med doughnut inni) som er så populært nå? Nei. 3
kaprifolen Skrevet 7. mai 2012 #11 Skrevet 7. mai 2012 Går det an å ha vanlig, høy hestehale eller sånn dott (med doughnut inni) som er så populært nå? Ja, gjerne med en flette rundt dotten.
Wonders Skrevet 9. mai 2012 #12 Skrevet 9. mai 2012 her er det bare en trå som gjelder... For jeg har knekkt koden på nydelig oppsatt hår. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=580299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå