AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg bruker å løpe ca 1 km i lette opp og ned bakker, og flat strekning før jeg kommer til det virkelige treningsmålet. 800meter BRATT sti oppover, løper så og så mange minutter før jeg stopper og har styrkeøvelser i terrenget mens jeg får ned pulsen. Når jeg når toppen er jeg ganske sprengt av svette, og det siler ned panna mi. Håret mitt er ganske svett, og det er rett og slett kaldt og vått å dra hjem igjen. Små løper ned bakken, og strekker godt ut den siste kilometern hjem, men rekker å bli så KALD og stiv..! Skal jeg ta med lue, og genser som jeg hiver på meg? Har på meg genser mens jeg løper, for ikke å bli kald etterpå, men blir det likevel..
Tullepia Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Jeg bruker å løpe ca 1 km i lette opp og ned bakker, og flat strekning før jeg kommer til det virkelige treningsmålet. 800meter BRATT sti oppover, løper så og så mange minutter før jeg stopper og har styrkeøvelser i terrenget mens jeg får ned pulsen. Når jeg når toppen er jeg ganske sprengt av svette, og det siler ned panna mi. Håret mitt er ganske svett, og det er rett og slett kaldt og vått å dra hjem igjen. Små løper ned bakken, og strekker godt ut den siste kilometern hjem, men rekker å bli så KALD og stiv..! Skal jeg ta med lue, og genser som jeg hiver på meg? Har på meg genser mens jeg løper, for ikke å bli kald etterpå, men blir det likevel.. Prøv å trene med litt ulltøy. Ta med en liten sekk som du har tørt ulltøy og lue i, så du kan skifte på toppen av bakken. Du bør også tenke på å gjøre om programmet om det ikke hjelper. Løp hjem igjen og gjør styrkeøvelsene inne.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Takk for tips! Det er ikke i veien at jeg tar styrketreningen underveis, men når jeg skal hjem igjen så rekker svetten å bli ganske kald, så jeg følger rådet om å ta med litt bytteklær
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Takk for tips! Det er ikke i veien at jeg tar styrketreningen underveis, men når jeg skal hjem igjen så rekker svetten å bli ganske kald, så jeg følger rådet om å ta med litt bytteklær Det er ikke en gang sikkert du trenger å bytte på toppen, du kan ta det på deg før du drar. Det blir kanskje litt varmt på turen opp, men det fine med ull er at det holder deg varm selv om det er vått:)
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Ååååja, det visste jeg ikke, det med ulla altså! Da skal jeg sørge for det
Gjest Daenerys Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Jeg ville gått med ull helt fra starten, og en jakke som blokkerer vind hold deg langt unna bomull, de aller fleste sportsmerkene har tekniske stoffer i dag. Nike sitt hetet f.eks dry-fit, betyr at svetten tørker fort så du blir mindre kald Lag er også lurt. Så ull underst, så skall, altså jakke, når det er kjølig. På vinteren, fleece mellom der igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå