Gå til innhold

Reise til Samos i Hellas.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reiser til Samos i Hellas om noen uker.

Bør man ha med noe fra norsk apotek for å unngå magetrøbbel?

Forstår ikke helt hysteriet enkelte har med å ha med seg alt mulig til utlandet. Det er vel gode apoteker der også, eller..?

Hvis norsk er best og tryggest, hvilke ting anbefales det at vi tar med?

Skrevet

Imoden er kjekt å ha om du er redd for "feriemage":)

Kos deg på Samos, kjempefin øy!

AnonymBruker
Skrevet

Imoden er kjekt å ha om du er redd for "feriemage":)

Kos deg på Samos, kjempefin øy!

Mener du imodium?

Kulltabletter er også bra har jeg hørt.

Jeg har aldri hatt med meg noen magetrøbbelpiller hjemmefra når jeg har reist rundt i Hellas. Det er viktigere å tenke på sånt i endel nord-afrikanske og i de asiatiske landene som ligger sør-vest.

Skulle uhellet være ute, så er det ikke noe problem å få god hjelp på apotekene i Hellas!

Skrevet

Jeg tar gjerne Idoform forebyggende når jeg skal på og er på ferie, har mage som reagerer fort på uvante bakteriefloraer, men i Hellas spiser jeg deilig gresk yoghurt hver dag i stedet.

Imodium eller kulltabletter synes jeg er kjekt å ha med meg og ikke måtte finne et apotek for å få tak i, men greske apotek og medisiner er ikke noe dårligere eller mindre trygge enn norske. For ikke å snakke om at mange medisiner er internasjonale.

Skrevet

Mener du imodium?

Kulltabletter er også bra har jeg hørt.

Jeg har aldri hatt med meg noen magetrøbbelpiller hjemmefra når jeg har reist rundt i Hellas. Det er viktigere å tenke på sånt i endel nord-afrikanske og i de asiatiske landene som ligger sør-vest.

Skulle uhellet være ute, så er det ikke noe problem å få god hjelp på apotekene i Hellas!

Beklager, mente idoform:p

Har aldri fått bruk for de de gangene jeg har vært i Hellas da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...