Gå til innhold

Veske eller ikke veske?

Veske eller ikke?  

8 stemmer

1. 1. Hva hadde/skal du ha?

• Hadde veske, gikk fint
      3
    • Hadde veske, syns det var stress
      0
    • Hadde ikke veske, gikk fint å oppbevare dilldall hos forlover
      5
    • Hadde ikke veske, syns det var stress og skulle ønske jeg hadde hatt
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet at bruden liksom ikke skal ha veske, men jeg har funnet ei som bare står perfekt i stil til kjole og tilbehør. Og jeg vil egentlig ha veske for jeg er redd jeg skal føle meg skikkelig handikappa uten tilgang til leppestift, røyk, snus og mobil...... Å måtte løpe til forlover for hver minste ting.... Jeg kommer da selvsagt ikke til å ha veske opp kirkegulvet :P

Noen andre som har hatt egne vesker? Blir det stress å måtte tenke på den i tillegg til bukett og slep og slør osv, eller gikk det helt fint?

Endret av csj061
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker å ha veske til mobil og bankkortet, føler meg naken uten.

Synes du skal velge det som er riktig for deg og ikke bry deg for mye om hva alle andre gjør^_^

Skrevet

Jeg hadde veske hvor jeg hadde mobilen og en lipgloss! Hadde den aldri med meg, men den lå på plassen min/hang på stolen hvor jeg satt under middagen en stund, før jeg rett og slett la den på gavebordet :P Var greit å ha, synes ikke det var noe stress å ha den der, men orket ikke å gå rundt med den :)

Skrevet

Jeg gjorde det samme som Ninnin :) Hadde den med meg, men den lå på plassen hvor jeg spiste middag stort sett hele tiden...

Skrevet

Da blir det veske!! :D Tenkte jo også at den skulle være stasjonær en plass.

Skrevet

Hadde veske, som min mor holdt styr på, og det gikk helt fint.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet (endret)

Da var veske bestilt. Herlig å ha kjole og tilbehør i orden! Hvit "svanesjøen prinsessekjole" med denne hatten, denne veska og disse skoene.

Endret av csj061
Skrevet

Oi, stilig :jepp: har du link til kjolen også? :)

Skrevet (endret)

Oi, stilig :jepp: har du link til kjolen også? :)

Takk :D

Endret av csj061
Skrevet

Nyyyyydelig :rodmer:

Skrevet

Jeg hadde veske, med litt "nødvendigheter" (speil, lipgloss, mobiltlf m.m.).

Jeg giftet meg i Las Vegas, så hadde nok ikke helt trad. brudekjole. Den var riktignok nesten hvit, lang, og med blonder. Hadde veske som jeg festet på beltet (litt ala vesker til mange bunader), og det fungerte helt fint. Ville ikke vært foruten!

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg hadde ikke veske, og synes egentlig det var veldig greit.

Forloveren min, som nærmest var skyggen min allikevel den dagen ( :rodmer: ) hadde lipglossen min og litt andre småting, og mobilen var lagt i en liten bag hun hadde med seg til utesko og slikt. Fungerte kjempebra!

Skrevet

Da var veske bestilt. Herlig å ha kjole og tilbehør i orden! Hvit "svanesjøen prinsessekjole" med denne hatten, denne veska og disse skoene.

Jeg driver og forestiller meg en kjole med masse fjær på nå... Men jeg synes det er stilig når man spriter opp ett bryllups antrekk med litt farge. Jeg har tenkt å gjøre litt det samme, men med andre farger^_^

Skrevet

Jeg driver og forestiller meg en kjole med masse fjær på nå... Men jeg synes det er stilig når man spriter opp ett bryllups antrekk med litt farge. Jeg har tenkt å gjøre litt det samme, men med andre farger^_^

INGEN fjær på min kjole! Hater fjær for jeg er redd fugler :redd: Går til nøden greit med de to som er i hatten :P

Skrevet

Trenger man mobiltelefon den dagen?

Jeg har ikke noe lyst å ha den med meg akkurat den dagen, men det kan kanskje være nødvendig? Erfaringer? :)

Gjest Tekola
Skrevet

Jeg har ikke noe lyst å ha den med meg akkurat den dagen, men det kan kanskje være nødvendig? Erfaringer? :)

Forloveren min hadde, i tilfelle det skulle være nødvendig å kommunisere i forhold til henting og slikt. Mannens forlover oppbevarte deres to av samme grunn.

Det var absolutt nødvendig for oss å kunne kommunisere litt med familien i forhold til henting og slikt, men det var det forloverne som tok seg av, ikke oss som var brudepar :)

AnonymBruker
Skrevet

Der fant jeg KJOLEN!!

Fantastisk kjole!!! (synd du skal ha det røde tilbehøret til. Hadde blitt stunning uten)

Skrevet (endret)

Jeg hadde min med - den lå på lydløs i moren min sin veske hele dagen og kvelden, og jeg så ikke på den en eneste gang...ingen vits å ha med hvis du ikke vil :)

Endret av bobbi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...