Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Datteren min begynner på skolen til høsten og jeg lurer på når de får den oransje ranselen? noen som vet??

Endret av ellen :)
Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Får de ransel?

Det fikk ikke min niese som går i 1. Nå!?

Skrevet

Enten så har de gått bort fra det, eller så er det forskjell mellom fylker/kommuner.

Min sønn er 1.klassing, han fikk refleksvest.

Skrevet

ok,da får jeg bare vente å se.

Skrevet (endret)

Her i Oslo får de ikke sekk, men en sånn grønn caps. Min lenke

Hvor i landet holder du til TS?

Endret av TøydukkeAnna
Skrevet

Her i Oslo får de ikke sekk, men en sånn grønn caps. Min lenke

Hvor i landet holder du til TS?

Østfold.

Skrevet

Her i Nordland får 1klassingene skolesekk i år.

Gjest Nyyx
Skrevet

I telemark får de også. Men jeg tror ikke de får oransje dette året. Det kan du vel sjekke opp på fylkeskommunen sin side.

Skrevet

I telemark får de også. Men jeg tror ikke de får oransje dette året. Det kan du vel sjekke opp på fylkeskommunen sin side.

finner ikke noe info på fylkeskmmunens sider og heller ikke på kommunens sider.

Skrevet

Eldstemann fikk (4. kl. nå) caps, minste (2. kl.)fikk caps og en gul t-skjorte:)

Hilsen fra Oslo

Gjest Haaploes
Skrevet

Litt OT, men likevel; fikk ikke de ranslene ganske mye tyn i media?

Skrevet

Stor forskjell fra sted til sted. I vest agder får ikke ungene en refleks engang, de får låne en refleksvest som er nummerert og MÅ leveres tilbake til skolen etter vinteren. Jeg kjøpte vest til mine og gav beskjed til skolen om at de derfor ikke skulle låne men det var ikke lov, alle måtte låne av skolen...

Skrevet

På vår skole får ikke 1. klassingene noen ting, så dette varierer nok mye fra kommune til kommune.

• Liker 1
Skrevet

Her får de verdens styggeste oransje caps.

Gjest mona
Skrevet

Vi bor i Fredrikstad og datteren min fikk ranselen på introduksjonsdagen før sommerferien. Dette var i fjor.

Gjest Gjest
Skrevet

oransje ransel har jeg aldri hørt om. har barn i 1 klasse og ett i 4 trinn og ingen har fått oransje sekk. her kjøper vi ransel til barna våre selv.

Gjest Gjest
Skrevet

oransje ransel har jeg aldri hørt om. har barn i 1 klasse og ett i 4 trinn og ingen har fått oransje sekk. her kjøper vi ransel til barna våre selv.

AnonymBruker
Skrevet

I Telemark får ungene ransel første skoledag, i hvert fall har de fått det tidligere. Oransje eller grønn har det vært tidligere, sikkert forskjellig fra år til år.

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jeg bor i Troms, og her får 1 klassingene oransj sekk. De fikk i alle fall det tidligere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...