Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg digger det radioprogrammet. Det er bare helt sinnsykt morsomt.

På fredag lo jeg høyt flere ganger. Elsker deres skråblikk på nyhetene.

Flere som hører på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemmer det... men når jeg får dem på øret, synes jeg de er herrrlige. :ler:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg hører på hvis jeg tilfeldigvis slår på radioen. Synes det er utrolig morsomt :hoho:

Skrevet

Har ikke helt kontroll over når de har sending, men jeg humrer og ler godt når jeg hører programmene deres. De er så rare :ler:

Skrevet

Har heller ikke helt kontroll på når de har sending, men de gangene jeg høre på dem ler jeg godt :hoho:

Skrevet

:ler:

Ikke det at jeg er fast lytter, men som de andre sier her, morer meg godt når jeg en sjelden gang hører på programmene deres..

Var fast lytter hver lørdag for noen år siden...vet ikke om de sender lørdagene lenger!?

Skrevet

De er fantastiske. Jeg kan ikke få dem med meg hver dag, men man har da alltids sendinger tilgjengelig hos nrk.no/areogodin og best of på lørdag.

De sender man-fre 13.05-14.00 og best of lørdag 12.00-14.00 på P3.

Jeg er ingen radioperson, har ingen andre kanaler eller programmer jeg prøver å få med meg..enn ARE OG ODIN. De er så lune og morsomme, ser på nyhetene med er herlig skråblikk, refser mildt og noenganger vilt og skingrende. Jeg vet ikke helt om jeg liker best når Odin legger i vei med sin medmenneskelighet og kjærlighet til alle mennesker og dyr (som er verdt å høre på for alle mennesker), som forøvrig Are støtter, eller når Are valser ivei i en digresjon og kjefter og smeller, mens Odin fortvilet prøver å bremse ham "itj dra mæ inn i herre no, Are.." :hoho:

Så har de også så mange påfunn, jeg synes Patetico Madrid er flott. Da får de hengt ut folk som fortjener å henges ut. Så har de smånyheter fra rundt om i verden, hvor Are får øse av all den meningsløse trivia han har brukt år på å supe i seg.

Skrevet

Kan ikke fordra de!

Hater å høre på de :sinna:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Før kunne jeg ikke fordra dem, for jeg syntes de hadde så teite stemmer (:roll:), og skiftet kanal med en gang jeg hørte dem. Men så hørte jeg faktisk på en gang - og ble helfrelst! De er utolig morsomme!

Så jeg er blitt skikkelig Are og Odin-fan!! :briller:

Skrevet

Apropos stemme, snakker de slik i virkeligheten og el er det bare gimmick?

Gjest Moonshadow
Skrevet
Apropos stemme' date=' snakker de slik i virkeligheten og el er det bare gimmick?[/quote'] Are snakker i allefall sånn.. vet ikke med Odin, men han gjør sikkert det :D
Skrevet

Odin Jensenius er en karakter, mens Are er seg selv mer eller mindre. Odin heter egentlig Klaus Joakim Sonstad, og pendler slett ikke fra en halvøkologisk sauefarm i nord-trøndelag. Han bor i Trondheim med samboer/kone og et barn eller to. KJS var før med i Adamseplene, som har gått på tv. Are har drevet med radio alene en stund før, Bare Are osv. Men begge to er nord trøndere tror jeg, mulig Are er bygutt, men tror ikke han er fra trondheim ut ifra dialekt. Jeg gjetter på at begge er fra innherred opprinnelig. Ca. Steinkjer. Jeg tror KJS har jobbet i lokalradioen i N-trl før, i Steinkjer. KJS kler seg ut før han inntar rollen som Odin, for å komme i stemning. Rbk-jakke og støvler og snålt hår :ler:

Skrevet
KJS kler seg ut før han inntar rollen som Odin' date=' for å komme i stemning. Rbk-jakke og støvler og snålt hår :ler:[/quote']

For ikke å snakke om det røde slippset med mange hvite sauer og et sort får! He he,jeg ler meg skakk av disse to karene når de er på radioen! Er ofte inne på p3 nett sider og hører på "høydepunkter". Mannen sier jeg må få dosert det litt,for jeg ler lenge etter at jeg har hørt det!

Lilletrollet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...