Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #1 Del Skrevet 25. mai 2002 For jenter da, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 26. mai 2002 #2 Del Skrevet 26. mai 2002 Hvordan man vet d: Du vil ikke være i tvil når du får det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 26. mai 2002 #3 Del Skrevet 26. mai 2002 Jepp, du vet det. Helt sikkert. Kan ikke misforståes 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #4 Del Skrevet 26. mai 2002 Og om noen lurer på hvordan man kan merke om det er VELDIG lenge siden sist man hadde en orgasme så kan de bare spørre meg... *sukk* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 26. mai 2002 #5 Del Skrevet 26. mai 2002 Smiler litt av deg, Nelle , men ikke vodt ment! Dersom noen vil vite hvordan det er av en som husker, så kan de spørre meg. Hadde sex for et par timer siden, jeg *tjihi* Men så drar også kjæresten tilbake til garden i kveld da, så det blir en mnd til neste gang...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #6 Del Skrevet 26. mai 2002 Slenger meg på de andre. Du kommer ikke til å være i tvil om du har hatt det. Lurer man på om man har hatt det, har man garantert ikke hatt det, så det virker som du ikke har opplevd det enda. Det er heeeeeeeerrrrrrrrrliggggggggggg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #7 Del Skrevet 26. mai 2002 Heldig du er Haugtussa!!! *sukk* Nelle -begynner å bli rimelig desp nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #8 Del Skrevet 26. mai 2002 Hva skjedd med den unge elskeren da Nelle??? Tror forøvrig det er mange menn her som kunne tenke seg litt kos med deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 26. mai 2002 #9 Del Skrevet 26. mai 2002 Anonym: Den unge elskeren min fikset ikke å være så ung... eller noe. F... også!!! Han er deilig, deilig, DEILIG!!!! Aner ikke når jeg får se ham igjen -og OM jeg får se ham. *sukk* Nelle -desp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå