AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Jeg skal til USA om en mnd, og har en venninne som ønsker seg et par sko som jeg vil sende henne. skoene koster ca 1000 kr. Noen som har gjort dette før og vet hvordan det foregår, hvor mye det koster?
BlackBerry Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Hvor lenge skal du være i USA? Kan du ikke bare ta med skoene når du drar hjem?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Det koster mye. Studerer selv i USA og sendte en pakke på 1/3 av størrelsen til en skoeske, med litt godteri og en t-skjorte, og jeg betalte 40 dollar. Så det vil nok komme nærmere 100 dollar, neppe verdt det.
Aranciata Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Du kan sjekke priser her: USPS website. Jeg vet ikke helt hva et par sko veier, men du kan jo veie et par sko for å se! (Ellers enig i at det er lettere å bare ta dem med deg tilbake til Norge...)
Anglofil Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 Du kan også prøve å regne ut summen her. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #6 Skrevet 3. mai 2012 Grunnen til at jeg ikke tar med hjem er at jeg regner med å ikke få plass. 23kg koffert etter 3 uker i usa, den blir nok FULL! -TS
Anglofil Skrevet 3. mai 2012 #7 Skrevet 3. mai 2012 Du kan ikke sende en ekstra bagasje da, det koster kanskje mindre? Mvh Yvonne
BlackBerry Skrevet 3. mai 2012 #8 Skrevet 3. mai 2012 Hvilket flyselskap skal du reise med? Med SAS koster en ekstra kolli ca 300 kr. Da kan du shoppe mye og ikke bekymre deg for overvekt på vei hjem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå