Gå til innhold

Favoritt THE REAL HOUSWIVES OF...serie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare sett The Real Housewives of BH og OC, og lurer på hvilken som er deres favoritt? Håper helst på svar fra de som har sett flere av variantene ;)

Foreløpig er BH min favoritt, men har jo bare sett to av Real Housewives variantene. Lyst til å begynne på de andre, men er jo så mange og mange sesonger, hvor bør jeg starte? :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Haaploes
Skrevet

New Jersey!

Oh, the dramaaaa. Har liksom aldri klart å få helt samme feelingen med de andre.

Skrevet

Jeg er ikke flau for å si at jeg ELSKER Real Housewives of New Jersey. Dette er vel den jeg har fulgt mest med på. Det begynte nettopp ny sesong (ses4) i USA, som blir lagt ut på nett mandager. Ellers har jeg fulgt litt med på New York og OC.

Men New Jersey er definitivt favoritten. Drama, drama, drama!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke påstå at jeg har gitt alle RH-seriene en real sjanse. Selv med min forkjærlighet for dårlige realityshows blir det litt mye å sette seg ned med alle. Men jeg ble hektet etter at én episode av New Jersey gikk på tv en gang, og lastet ned alle sesongene. Elsker det!

Ellers har jeg prøvd meg på OC og NY, men ikke klart å bli like interessert. Jeg synes rett og slett at disse "fruene" ikke er like lette å engasjere seg i, både fordi at dramaet ikke er på et så høyt nivå som i NJ, og kanskje også fordi de ikke er så nært bundet sammen ift. familieforhold.

:popcorn:

Skrevet

Har sett en alternativ serie til housewives-seriene, Mob Wives - den er morsom! Makan til damer.. det er en gjeng mafia-koner fra Staten Island, og samtlige av gutta sitter enten inne eller er på vei til det. Damene er omtrent på nivå med 15-åringer og går ikke av veien for plastisk kirurgi, slåsskamper (!) og drapstrusler. Merkelig nok får man noe sympati for dem etter hvert, dette er jo et liv de er født inn i og ære og familienavnet er viktigere enn noe annet. Spesielt opplegg, men ganske bra serie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...