AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Vekten min har nå vært stabil i underkant av et år. Men fra ca februar har jeg hatt enkelte dager med overspising. Har slanket meg en del, men på feil måte. Dvs jeg har spist altfor lite samt kuttet ut mat som jeg er veldig glad i. Nå for tiden spiser jeg i underkant av 1000 kcal enkelte dager, men så hender det at jeg overspiser andre dager igjen. Da går det i masse brød, smågodt og lefser. Aner ikke hvor mange kcal jeg får i meg da, men må være langt over 2000 kcal. Som sagt er vekten fremdeles den samme, hvorfor er den det når man tenker på alt jeg spiser enkelte dager? Ikke trener jeg, men går en del turer på ca 1 time, i tillegg går jeg 20 min til bussen. Har også en middels aktiv jobb hvor jeg ihvertfall ikke sitter, men står eller går i 6 timer. Spørsmålet mitt er hvorfor jeg ikke går opp i vekt, eller er det bare et spørsmål om tid? Prøver nå å heller spise 2000 kcal med sunn mat slik at jeg ikke overspiser usunn mat, men finner dette svært vanskelig, dessverre.
Gjest *Maja* Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 For de første så virker det som om du har et usunt forhold til mat, og det synes jeg er trist. Når det er sagt så ligger du farlig langt nede når det kommer til kalorier, så om du et par dager i uka går i et lite overskudd så legger du ikke på deg av det. Men du burde revurdere livsstilen din. Om du går over lengre tid med så lavt kalorinnskudd så vil du etterhvert skade kroppen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå