apekatt Skrevet 2. mai 2012 #21 Del Skrevet 2. mai 2012 Det er det som er poenget. Fransk manikyr er pent når det ser ut som personen bare har nydelige naturlige negler. Det jeg mener er at det ikke er gjort noe manikyr på dem i det hele tatt. At det bare er hennes negler, som har blitt filt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #22 Del Skrevet 2. mai 2012 Det jeg mener er at det ikke er gjort noe manikyr på dem i det hele tatt. At det bare er hennes negler, som har blitt filt bra. Du ser jo at hun har på neglelakk? Det ser naturlig ut, men man må jo nærmest være blind for ikke å se at det er lakk der. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apekatt Skrevet 2. mai 2012 #23 Del Skrevet 2. mai 2012 Du ser jo at hun har på neglelakk? Det ser naturlig ut, men man må jo nærmest være blind for ikke å se at det er lakk der. Selvfølgelig ser jeg lakken, men det var "hvite" tuppen jeg så mest på og den så ikke fikset ut. Jeg selv har slike negler etter å ha filt dem og lakket dem med transparent neglelakk. Fine negler ja, men i mine øyner ser det ikke ut som fransk manikyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 3. mai 2012 #24 Del Skrevet 3. mai 2012 Det fransk manikyr skal gjøre er å fremheve det lyse feltet ytterst på neglene. Hvis det ikke ser fikset ut er det gjort nennsomt og bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linnformasjonen Skrevet 3. mai 2012 #25 Del Skrevet 3. mai 2012 så en mann i drag få ordnet fransk manikyr i dag. Tilføyer denne observasjonen som underbyggelse for min konklusjon at fransk manikyr ( i allefall på støpte negler) er tacky. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #26 Del Skrevet 3. mai 2012 Det fransk manikyr skal gjøre er å fremheve det lyse feltet ytterst på neglene. Hvis det ikke ser fikset ut er det gjort nennsomt og bra. Det er vel først og fremst for å etterligne, ikke fremheve. Spesielt på personer som meg som ikke har den hvite tuppen på mer enn en negl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmosin Skrevet 3. mai 2012 #27 Del Skrevet 3. mai 2012 Det er vel først og fremst for å etterligne, ikke fremheve. Spesielt på personer som meg som ikke har den hvite tuppen på mer enn en negl. Nei, fremheve, fordi hvitaktig er den normale fargen på den delen av neglen som er utenfor neglsengen. Negler er helt pigmentløse. Gul eller transparent er ikke de normale fargene på den delen av neglen. Hvis det ikke er hvitt, på grunn av sykdom eller skade eller noe sånt, er de lyse tippene i en fransk manikyr en etterligning, men folk flest har den fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #28 Del Skrevet 3. mai 2012 Nei, fremheve, fordi hvitaktig er den normale fargen på den delen av neglen som er utenfor neglsengen. Negler er helt pigmentløse. Gul eller transparent er ikke de normale fargene på den delen av neglen. Hvis det ikke er hvitt, på grunn av sykdom eller skade eller noe sånt, er de lyse tippene i en fransk manikyr en etterligning, men folk flest har den fra før. Jeg har bare hud under neglen fordi det vokser med neglen, derfor er den helt gul. Med mindre jeg har flere cm lange negler da. I følge googling så oppstod fransk manikyr som en etterligning, med rosa base og hvit tupp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå