Gå til innhold

Spesiell farge på slør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter slør som er verken ivory eller hvit. Kjolen min er i en ganske spesiell farge, nemlig sølv. Noen som har forslag til hvilken farge jeg bør ha på sløret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et slør som er i "lysere sølv" enn kjolen er vel et godt alternativ... men aner ikke hvor du kan finne det. Litt avhengig av hvor mørk kjolen din er, går det vel også an å ha et helt hvitt slør, eller evt diamond white.

Skrevet

Har aldri sett noe slør i sølv, det er derfor jeg lurer. Og kjolen min er ikke så lys.

Skrevet

Mener de har sølvfargede slør på Bridesave.com..

Skrevet

Kan vi ikke få se kjolen da,popelka? Sølvfarget hørtes spesielt ut,klarer ikke helt å se det for meg.

Skrevet

Beklager, kjolen er under produksjon og det finnes bare en sm den! Jeg får den sydd som bryllupspresang fra en god venn av familien. Stoffet er i silkebrokade...jeg har en stoff prøve her, jeg kunne eventuelt legge ut et bilde av det i albumet....

Skrevet

Jeg synes hvitt og sølv er nydelig sammen. Hvitt slør med sølvpaljetter, for eksempel? Eller hva med rødt, hvis du vil være litt utrad?

Skrevet

Så synd....Men håper du lar oss se et bilde av deg etter bryllupet,da....Og at det er flere som legger inn bilde fra dagen,s å vi kan se hvor flotte vi er.... :ler:

Skrevet

Nå vet jeg hvertfall at det eksisterer sølvfarget slør! Og

jeg legger selvsagt ut bilde® etter bryllupet!

Skrevet

Har sikkert flere med meg når jeg sier at det gleder vi oss til....

Skrevet
Har sikkert flere med meg når jeg sier at det gleder vi oss til....

Så koselig, da! Blir spennende å se dere andre i kjolene deres, også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...