Illicitus Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Noen som har sett denne serien? Jeg på sesong en enda og har ikke kommet lengere enn episode tre (eller var det fire..?) Anyways, ser den på engelsk og er et par ting jeg ikke helt har fått med meg. Så noen som kan hjelpe?
Pria Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Noen som har sett denne serien? Jeg på sesong en enda og har ikke kommet lengere enn episode tre (eller var det fire..?) Anyways, ser den på engelsk og er et par ting jeg ikke helt har fått med meg. Så noen som kan hjelpe? Har sett hele serien (lastet ned), vil du at noen skal røpe handlingen for deg?
Illicitus Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 4. mai 2012 (endret) vil du at noen skal røpe handlingen for deg? Det var vel ikke det jeg sa;) Spurte om noen hadde sett serien fordi det er et par ting jeg ikke har fått med meg, som for meg er litt relevant. *Slett rest av innlegg* *never mind* Endret 4. mai 2012 av Illicitus
Gjest strykebrett Skrevet 4. mai 2012 #4 Skrevet 4. mai 2012 Hvis du går på imdb.com så finner du oppsummering av hver enkelt episode på de fleste serier. Det er også oversikt over de forskjellige karakterene og sånn. Det kan sikkert hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå