AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #1 Skrevet 2. mai 2012 Flere enn meg som synes det er et antiklimaks med klining, fordi det løser ut all spenningen som har blitt bygget opp gjennom flørtingen? Nå er det plutselig ikke noe spennende lenger. Begge parter har kastet kortene og avslørt sin interesse. 1
Gjest Janus Skrevet 2. mai 2012 #2 Skrevet 2. mai 2012 Nei. Å være nær henne, la henne smake på meg og smake på henne er kanskje en av favorittopplevelsene mine her i universet. Jeg vil heller kalle det en form for klimaks. 2
violet92 Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Er litt enig med Janus at det heller er et klimaks. Det er jo andre ting etter kysset det er spennende å vente på 1
Gjest Janus Skrevet 2. mai 2012 #4 Skrevet 2. mai 2012 Er litt enig med Janus at det heller er et klimaks. Det er jo andre ting etter kysset det er spennende å vente på
BaltA Skrevet 2. mai 2012 #5 Skrevet 2. mai 2012 (endret) Jeg syntes faktisk ikke at klimaks er nådd selv når man har . For det er så mye mere enn det. Man har SÅ mye å lære om hverandre i senga, om hverandre i hverdagen og alt. Jeg elsker å lære om andre personer, så kan være at det er det da, at jeg elsker det og ser etter alle småting jeg kan lære. Så for meg går ikke klimaks ut på VELDIG lang tid. Selv etter mange måneder sammen, så storkoser jeg meg. For hvert kyss er spenennde, hver gang hun setter seg i mitt fang, er like spenennde som første gangen. Men nå kan jeg være litt rar til tider når det gjels forhold Endret 2. mai 2012 av BaltA 1
Steinar40 Skrevet 2. mai 2012 #6 Skrevet 2. mai 2012 Flere enn meg som synes det er et antiklimaks med klining, fordi det løser ut all spenningen som har blitt bygget opp gjennom flørtingen? Nå er det plutselig ikke noe spennende lenger. Begge parter har kastet kortene og avslørt sin interesse. Er du bare interessert i folk som ikke er interessert i deg?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Hvis det er et antiklimaks ville det kanskje vært det om man hadde ventet lenger også? Jeg synes det er hyggelig å kline, trenger ikke legge så mye i det, men om det oppstår gnister vet man jo at man har mer å glede seg til. *liker å være i midten av 30-årene og få nok av klinetilbud *
FantasDick Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Jeg synes det er vel så spennende etter klining som før, men på en litt annen måte, kanskje. Man har enda masse å utforske - hvis man vil.
Gjest Anna.S Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Jeg syntes faktisk ikke at klimaks er nådd selv når man har . For det er så mye mere enn det. Man har SÅ mye å lære om hverandre i senga, om hverandre i hverdagen og alt. Jeg elsker å lære om andre personer, så kan være at det er det da, at jeg elsker det og ser etter alle småting jeg kan lære. Så for meg går ikke klimaks ut på VELDIG lang tid. Selv etter mange måneder sammen, så storkoser jeg meg. For hvert kyss er spenennde, hver gang hun setter seg i mitt fang, er like spenennde som første gangen. Jeg tror at hvis man har truffet en man virkelig liker så blir det ikke nedtur etter sex. Har man derrimot truffet en som kun tenner en seksuelt vil nedturen komme. Det du har nå kalles kjærlighet
Gjest _Blomsten_ Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Jeg synes klining er et slags klimaks ja, men sex ser jeg ikke på som klimaks, klimaks er de herlige stundene man viser sine følelser for hverandre og det viser seg at man føler det samme
BaltA Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Jeg tror at hvis man har truffet en man virkelig liker så blir det ikke nedtur etter sex. Har man derrimot truffet en som kun tenner en seksuelt vil nedturen komme. Det du har nå kalles kjærlighet Hadde :o hun følte ikke det samme tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå