AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Vi ble kjent for ca ett år siden, klinte på fylla og snakka masse etter det, både på melding, telefon og facebook. Klinte og sov med hverandre på fylla, avogtil edru. Har hatt sex en gang. Hadde en periode på ca 2 mnder hvor vi snakka veldig lite sammen, før vi fikk kontakt igjen. Da var vi masse med hverandre, og jeg har fått vite i ettertid at han likte meg og at han mener vi holdt på (jeg mener at vi ikke gjorde det..). Jeg ble sammen med en annen og fyr nr 1 ble sjalu og sur for det (eneste ganga han har vært det med meg), vi fortsatte uansett å snakke sammen på facebook og meldinger, det gjør vi per dags dato også. Han har sovet hos meg noen ganger på fylla i det siste også. Når vi snakker sammen på facebook er det alltid en flørtete tone, snakker om å sove hos hverandre osv. Vi har hatt sex en gang for ca 1 år siden, etter det har det stoppa med klining fordi ingen tør(?) å ta steget videre. Jeg har lyst til at det skal bli noe med han her, men vet ikke hvordan jeg skal gå fram!! Vi er egentlig veldig gode venner, og jeg aner ikke hva han føler for meg nå, han sa for noen mnder siden at han ikke hadde følelser for meg, men virker jo som det er NOE der, for han sover ikke hos andre jenter osv.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #3 Skrevet 2. mai 2012 Dere hadde sex for tidlig. Haha, enig. Men forholdet har ikke forandret seg etter det heller føler jeg.... TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå