AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Har datet en jente. På andre daten ble det litt klining, og på tredje daten ble det ganske heftig klining og tafsing, men med klærne på, lol. Spørsmålet er om det var feil av meg å ta hånde hennes da jeg fulgte henne til bussen? Hun tok jo min også, det er ikke det, men er det kanskje litt kleint å gå hånd i hånd så tidlig?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Å holde hender er så intimt, må skje naturlig og for all del ikke skje uten at begge vil det i et kjæresteforhold. Men er ikke det lakmustesten på om man er forelska+ Så jeg vet ikke, jeg. Holder svært sjelden hender med andre enn barn.
Gjest Bella111 Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 jeg leier ikke hender med mindre vi er sammen.så for meg hadde det blitt kleint. 1
_Aries Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Hmm.. Vi gjorde det allerede første date. Men vi visste begge at det var noe mer der, fordi vi hadde kjent hverandre en stund..
Patronus Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Nei, ikke i det hele tatt. Syns det er søtt, og det er fint du uttrykker at du liker henne. Hver gang min kjæreste holder meg i hånden eller stryker den, tar det meg tilbake til følelsene da ting var nytt og spennende. :)Føler meg nesten litt nyforelsket igjen, da
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Noen synes kanskje det er litt rart å leie hender før man har hatt sex...?
Gjest Janus Skrevet 2. mai 2012 #7 Skrevet 2. mai 2012 Jeg er usikker på hva slags signaler det sender ut til en jente, men for min del er det veldig naturlig å gjøre det om det er en jente jeg alt har kysset med, men det er mulig jeg sender ut signal om at jeg vil ha et forhold? Om dette er en jente du liker og til og med har interesse av at det skal bli noe seriøst med, så mener jeg at du er på rett vei ved å holde henne i hånden. Definitivt ikke "kleint" som dere østlendinger sier. 1
BaltA Skrevet 2. mai 2012 #8 Skrevet 2. mai 2012 Noen synes kanskje det er litt rart å leie hender før man har hatt sex...? Jeg ser ikke hva det å leie hender har med sex å gjøre? 3
juliane Skrevet 2. mai 2012 #9 Skrevet 2. mai 2012 Vi holdt hender før vi kysset. På andre date hadde vi planlagt å gå en tur, så når vi møttes tok han hånda mi med en gang. Var en veldig god start, da plasserte han seg utenfor vennesonen umiddelbart, men uten å presse seg til et kyss for tidlig. (men vi kysset et par timer senere altså)
Pene sko... Skrevet 2. mai 2012 #10 Skrevet 2. mai 2012 Spørsmålet er om det var feil av meg å ta hånde hennes da jeg fulgte henne til bussen? Hun tok jo min også, det er ikke det, men er det kanskje litt kleint å gå hånd i hånd så tidlig? Nei, det synes jeg ikke. If it feels good, it's right. 2
Gjest Eurodice Skrevet 2. mai 2012 #11 Skrevet 2. mai 2012 Kanskje jeg spør veldig dumt nå, men hva mener dere med å leie? På samme måte som når du holder et barn i hånden, eller å flette fingrene i hverandre? Jeg synes det sistnevnte er mer intimt enn bare å holde i hånden.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #13 Skrevet 2. mai 2012 Jeg er usikker på hva slags signaler det sender ut til en jente, men for min del er det veldig naturlig å gjøre det om det er en jente jeg alt har kysset med, men det er mulig jeg sender ut signal om at jeg vil ha et forhold? Vil jo egentlig det, da Men er usikker på om hun vil.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #15 Skrevet 2. mai 2012 Det er jo intimt, men hvis man har kysset på to dager er det vel ikke så unaturlig?
Gjest Eurodice Skrevet 2. mai 2012 #16 Skrevet 2. mai 2012 Det er jo intimt, men hvis man har kysset på to dager er det vel ikke så unaturlig? Er det meg du spør? Jeg har da ikke sagt at det er unaturlig. Tvertimot synes jeg det er koselig . For meg betyr det nærhet og fortrolighet.
Kine28 Skrevet 3. mai 2012 #17 Skrevet 3. mai 2012 Å holde hender eller leie hverandre er jo fantastisk undervurdert!!!!!!! Kjempekoselig, og hvis det føles rart er det vel bare å slippe ... og finne på noe annet ...
Knirke Skrevet 3. mai 2012 #18 Skrevet 3. mai 2012 Ingen får noensinne lov til å holde meg i hånden offentlig (og ja, folk har prøvd). Det er vulgært og frastøtende Men dere må jo selvfølgelig gjøre det dere har lyst til. Nyforelskede lever jo i sin egen lille boble uansett
Gjest Janus Skrevet 3. mai 2012 #19 Skrevet 3. mai 2012 Å holde hender eller leie hverandre er jo fantastisk undervurdert!!!!!!! Kjempekoselig, og hvis det føles rart er det vel bare å slippe ... og finne på noe annet ... Vet du hva jeg synes er meget undervurdert i en romantisk setting? Klemmer. Og mange av de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå