junibrud05 Skrevet 26. januar 2004 #1 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som vet hvor man kan få kjøpt langt slør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 #2 Del Skrevet 26. januar 2004 Det kommer litt an på hva slags slør du vil ha...men, du kan jo prøve på her , her eller her :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junibrud05 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg tenkte på ett lag som var så langt at det ble slør... noe sånnt som Mette Marit hadde.. Så det på brudeshowet i går og det var helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aelwyn Skrevet 26. januar 2004 #4 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvilken farve trenger du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 #5 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg tenkte på ett lag som var så langt at det ble slør... noe sånnt som Mette Marit hadde.. Så det på brudeshowet i går og det var helt nydelig :oops: husker ikke hva slags slør Mette Marit hadde jeg da..og hva mener du med "ett lag som var så langt at det ble slør"? Mener de har et helt enkelt, langt chiffonslør på Christiane...Kan det være noe sånt du leter etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #6 Del Skrevet 26. januar 2004 Kristins selger slike. De lengste er vel på 220 cm og koster rundt to tusen kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 26. januar 2004 #7 Del Skrevet 26. januar 2004 Kristins selger slike. De lengste er vel på 220 cm og koster rundt to tusen kroner. Jeg tror det jeg kjøpte hos Kristins var ca 2 meter, det kostet 2000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 26. januar 2004 #8 Del Skrevet 26. januar 2004 Da stemmer faktisk min hukommelse ganske bra. Mamma har forøvrig sydd mitt slør, det er nesten to og en halv meter langt med sølvkant og glitrende steiner. På Christiane kostet det 2500, jeg har betalt under fire hundre for alle materialene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 26. januar 2004 #9 Del Skrevet 26. januar 2004 Vet du, Tex. Du er altså så heldig som har en mor som kan så mye forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 26. januar 2004 #10 Del Skrevet 26. januar 2004 Vet du, Tex. Du er altså så heldig som har en mor som kan så mye forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. januar 2004 #11 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er ikke så vanskelig å lage selv. Jeg er ingen sy-guru, men har likevel klart å lage meg et flott slør akkurat slik jeg ville ha det. Klippet ut tyll, sydde en kant rundt (måtte sy for hånd fordi maskinen ikke klarte det tynne stoffet) og pyntet så med perler. Jeg ble veldig fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 28. januar 2004 #12 Del Skrevet 28. januar 2004 Tex, veit du korleis mamman din festa steinane på sløret? Vurderer å få min mamma til å sy slør til meg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #13 Del Skrevet 28. januar 2004 Jeg har verdens beste mamma!!!! Dere skulle sett henne da hun var med og tok imot sitt førstefødte barnebarn!! *Tex elsker mammaen sin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #14 Del Skrevet 28. januar 2004 Tex' date=' veit du korleis mamman din festa steinane på sløret? Vurderer å få min mamma til å sy slør til meg og... [/quote'] Vi kjøpte rett og slett stoff med steiner på.... Men på fex Panduro får du kjøpt løse slike steiner, som skal strykes på. Det er visstnok ikke så vanskelig, nesten som å stryke slike navnelapper på klær..... Men klart, stoff med steiner er å anbefale, da sitter de "riktig" også..... Vi betalte vel 40 kroner meteren tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
junibrud05 Skrevet 28. januar 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 28. januar 2004 hvor kjøpte dere stoffet hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #16 Del Skrevet 28. januar 2004 På Rainbow Fashion på Grønland i Oslo. Vi var på ganske mange steder, og det var der de hadde best utvalg. Vi fant stoff som har nøyaktig samme farge som kjolen min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 28. januar 2004 #17 Del Skrevet 28. januar 2004 ja , kor kjøpte de stoffet hen!? Og ca kor vanskeleg er det å sy eit sånt slør? Eh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #18 Del Skrevet 28. januar 2004 Det er faktisk ikke så vanskelig å sy det, men det tar tid, særlig ettersom mamma er så pirkete at hun skal sy for hånd... Og det er jo noen meter da.... Først må du måle opp og klippe, siden er det bare å falde, eller eventuellt å sy på et kantebånd. Jeg skal ha sølvkantebånd på mitt, som forøvrig nå bare mangler kammen..... Så nå er damen i full sving med å sy cape til meg i samme stoff, som jeg skal ha over min stroppeløse kjole i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Skrevet 28. januar 2004 #19 Del Skrevet 28. januar 2004 Synast å hugse at du har mønster og? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 28. januar 2004 #20 Del Skrevet 28. januar 2004 Ja jeg hadde men jeg kommer ikke inn på mailen min, der jeg har det liggende... Men min kjære mamma har, spør henne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå