AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Ok, her er greia. Jeg er halvt italiensk og pappaen er norsk. Jeg ønsker et navn som reflekterer herkomsten min, han vegrer seg. Jeg foreslo Ambra, han mente vi like gjerne kunne gått for Rav! Og ja, han var seriøs. Han syntes det var pent. Hva mener dere? Jeg synes iallfall Rav er sært.
frøkna Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Kan lett forveksles med Ravn da siden det er så uvanlig. Om du ikke liker det kan dere prøve å lete mer etter ett navn dere begge liker. 2
Gjest Bella111 Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 hadde heller valgt Ambra .men jeg likte ikke det heller...finnes det bare de to navnene dere kan velge i? 1
Gjest _La Femme Skrevet 1. mai 2012 #4 Skrevet 1. mai 2012 Jeg syns Ambra var et veldig fint navn, faktisk
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 hadde heller valgt Ambra .men jeg likte ikke det heller...finnes det bare de to navnene dere kan velge i? Det var svaret hans, jeg ble paff og satt ut. Men han falt litt for Rav, han mente vi kunne gå for det.
Testosteron Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har aldri hørt de to navnene før. Hvis Ambra er italiensk, er ikke det så rart, men Rav? Er det norsk?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #8 Skrevet 1. mai 2012 Jeg syns Ambra var et veldig fint navn, faktisk TS her, ja det er nydelig Er glad jeg har en "grunn" til å velge et slikt navn.
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2012 #9 Skrevet 1. mai 2012 "Ambra er et sekret som utskilles i spermasetthvalens tarm. Det ble tidligere benyttet til parfyme, men sekretet framstilles i dag kunstig." 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har aldri hørt de to navnene før. Hvis Ambra er italiensk, er ikke det så rart, men Rav? Er det norsk? Rav er hans vri på mitt navn. Men om han fleiper ble jeg litt usikker på.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #11 Skrevet 1. mai 2012 "Ambra er et sekret som utskilles i spermasetthvalens tarm. Det ble tidligere benyttet til parfyme, men sekretet framstilles i dag kunstig." Ambra er det samme som rav. aner ikke hvor du sakser fra, men det er italiensk.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 "Ambra er et sekret som utskilles i spermasetthvalens tarm. Det ble tidligere benyttet til parfyme, men sekretet framstilles i dag kunstig." herlig......
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 herlig...... Tja, om noen vil søke opp sine egne navn finner de sikkert merkelige betydninger på polsk eller andre krøkkerspråk. Så det der var vel et billig poeng.
Chocoholic Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Jeg elsker navn som har med rav å gjøre :D Har lyst å kalle en eventuell datter for Amber. en ja, Ambra var veldig fint. Syntes Rav ble veldig hardt. Men hva med to navn? Et som er italiensk og et som er norsk?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #15 Skrevet 1. mai 2012 Ok, han titter meg over skulderen og skoggerler. Herregud, fjott. Han likte Ambra og tullet med meg fordi jeg var redd han skulle protestere. Nå får jeg pes for å kunne tro at han ville like navnet Rav. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 Jeg ville valgt et navn som ikke er til ulempe for barnet. Folk som lar det gå sport i å ha det særeste navnet på ungen burde aldri få barn.
TheHairyToothfairy Skrevet 1. mai 2012 #17 Skrevet 1. mai 2012 Ambra er det samme som rav. aner ikke hvor du sakser fra, men det er italiensk. alt for Dem. http://no.wikipedia.org/wiki/Ambra 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #18 Skrevet 1. mai 2012 Jeg ville valgt et navn som ikke er til ulempe for barnet. Folk som lar det gå sport i å ha det særeste navnet på ungen burde aldri få barn. Sært navn? Hæ, unnskyld meg. Jeg forsøkte faktisk å finne et italiensk navn som kunne fungere på norsk, mye på grunn av min far.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #19 Skrevet 1. mai 2012 alt for Dem. http://no.wikipedia.org/wiki/Ambra PÅ NORSK, JA. Er du fullstendig, stokk dum?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå