Gå til innhold

Skal velge mellom navnene Rav og Ambra

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, her er greia. Jeg er halvt italiensk og pappaen er norsk. Jeg ønsker et navn som reflekterer herkomsten min, han vegrer seg. Jeg foreslo Ambra, han mente vi like gjerne kunne gått for Rav!

Og ja, han var seriøs. Han syntes det var pent.

Hva mener dere? Jeg synes iallfall Rav er sært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan lett forveksles med Ravn da siden det er så uvanlig.

Om du ikke liker det kan dere prøve å lete mer etter ett navn dere begge liker.

• Liker 2
Gjest Bella111
Skrevet

hadde heller valgt Ambra .men jeg likte ikke det heller...finnes det bare de to navnene dere kan velge i?

• Liker 1
Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg syns Ambra var et veldig fint navn, faktisk :)

AnonymBruker
Skrevet

hadde heller valgt Ambra .men jeg likte ikke det heller...finnes det bare de to navnene dere kan velge i?

Det var svaret hans, jeg ble paff og satt ut. Men han falt litt for Rav, han mente vi kunne gå for det.

AnonymBruker
Skrevet

rævv?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri hørt de to navnene før. Hvis Ambra er italiensk, er ikke det så rart, men Rav? Er det norsk?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns Ambra var et veldig fint navn, faktisk :)

TS her, ja det er nydelig :) Er glad jeg har en "grunn" til å velge et slikt navn.

Skrevet

"Ambra er et sekret som utskilles i spermasetthvalens tarm. Det ble tidligere benyttet til parfyme, men sekretet framstilles i dag kunstig."

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri hørt de to navnene før. Hvis Ambra er italiensk, er ikke det så rart, men Rav? Er det norsk?

Rav er hans vri på mitt navn. Men om han fleiper ble jeg litt usikker på.

AnonymBruker
Skrevet

"Ambra er et sekret som utskilles i spermasetthvalens tarm. Det ble tidligere benyttet til parfyme, men sekretet framstilles i dag kunstig."

Ambra er det samme som rav. aner ikke hvor du sakser fra, men det er italiensk.

AnonymBruker
Skrevet

herlig......

AnonymBruker
Skrevet

herlig......

Tja, om noen vil søke opp sine egne navn finner de sikkert merkelige betydninger på polsk eller andre krøkkerspråk.

Så det der var vel et billig poeng.

Skrevet

Jeg elsker navn som har med rav å gjøre :D Har lyst å kalle en eventuell datter for Amber. en ja, Ambra var veldig fint. Syntes Rav ble veldig hardt. Men hva med to navn? Et som er italiensk og et som er norsk?

AnonymBruker
Skrevet

Ok, han titter meg over skulderen og skoggerler. Herregud, fjott.

Han likte Ambra og tullet med meg fordi jeg var redd han skulle protestere. Nå får jeg pes for å kunne tro at han ville like navnet Rav.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt et navn som ikke er til ulempe for barnet. Folk som lar det gå sport i å ha det særeste navnet på ungen burde aldri få barn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt et navn som ikke er til ulempe for barnet. Folk som lar det gå sport i å ha det særeste navnet på ungen burde aldri få barn.

Sært navn? Hæ, unnskyld meg. Jeg forsøkte faktisk å finne et italiensk navn som kunne fungere på norsk, mye på grunn av min far.

Gjest Applecore
Skrevet

Synes Rav var et vakkert navn, jeg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...