Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2002 #1 Del Skrevet 25. mai 2002 Hei.. Trodde det faktisk ikke var mulig, men mannen min går meg sånn på nervene.. Han gjør ting som jeg blir så luta lei av. Han må bestandig diskutere alt... åååhh Jeg må bestandig spørre han om alt.. Ikke skal ha ha samme vennekrets som meg heller, de er så kjipe de. Skal aldri gjøre noe sammen.. Jer er bare så drita lei av og til!!!! Hva i huleste skal jeg gjøre da??? eller vi. Hilsen Lei samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. mai 2002 #2 Del Skrevet 25. mai 2002 Her er det vel grunn for en skikkelig vurdering av hva man skal bruke tiden, livet og kreftene sine på. Snakk sammen, kommuniser, hva kna gjøres fra hver av dere for å gjøre det bedre for den andre? Hvor er følelsene? Er det uholdbart eller bare en fase...? Hm... her må dere tenke sammen, dele følelser og så finner dere ut av sammen hva dere gjør og hvor dere går videre herfra. Lykke til 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. mai 2002 #3 Del Skrevet 25. mai 2002 Jeg kjenner meg igjen. Her i huset har vi perioder da alt irriterer. Han smatter, jeg er kverulant osv. Vi kan krangle hver eneste dag om idiotiske ting. Men innerst inne er vi fryktelig glad i hverandre og begge vet at det som regel bare er sånn en periode. Kjenn etter i hjertet ditt. Bruk tid sammen med venner og kjenn at du savner å være alene sammen med ham. Selv om dere bor sammen og er glad i hverandre, så betyr det ikke at dere må like alle sider av hverandre eller ha samme venner og interesser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå