Gå til innhold

Buds hete homoerotiske eventyr

Anbefalte innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Dette temaet er selvfølgelig for viktig til bare å avslutte, men jeg forsøker å begrense avsporingen, så here you go.. en egen tråd. SnillVamp. :nigo:

Den var så DYP at den gikk 1 meter OVER hodet ditt?! :gjeiper:

Bandit er kjekk, men jeg liker ikke menn med hatt, sorry!, det hadde uansett ikke blitt KG-barn av dette forholdet så dere får lete videre etter det ultimate KG-paret!

Ja, nettopp, såååå dyp var den. Eventuelt så lav er jeg. :lur:

Og jeg tror deg fortsatt ikke. Superheltsansene mine tingler, og forteller meg at her er det helt klart noe på gang. Og barn er oppskrytt, jeg trenger ikke et barn som resultat for å mores av sladder om KG-par. Det holder lenge med barnelagingtrening og romantikk.:popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at Bandit er "kvinnen" i forholdet, sånn siden Bud er en trøtt gammel bamse.

Skrevet

ikke gjør narr av KG-barn!

Skrevet

Jeg er oppvokst i et møblert og ordentlig hjem, noe som har resultert at jeg fremstår som en ordentlig mann som blant annet sjelden banner, men FY FAEN!

Ikke for å høres enda mer homo ut, men

BANDIT, min ridder i møkkete flanellskjorte bak rattet i din gamle Pontiac, hvor i svarte er du?!

Skrevet

måtte ta en omvei, snuten i hælene.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg er oppvokst i et møblert og ordentlig hjem, noe som har resultert at jeg fremstår som en ordentlig mann som blant annet sjelden banner, men FY FAEN!

Ikke for å høres enda mer homo ut, men

BANDIT, min ridder i møkkete flanellskjorte bak rattet i din gamle Pontiac, hvor i svarte er du?!

Jeg følte på meg at du kom til å sette pris på denne tråden og dens overskrift!:nigo: Ikkeno å takke for altså.:engel:

Så, kom igjen, nå som har en egen tråd og greier, gi meg de de juicy detaljene. Tenner du på skjorta til Bandit? Og har Silfen rett i rollefordelingen? :popcorn:

Gjest Vampen
Skrevet

ikke gjør narr av KG-barn!

KG-barn er fine og flotte, men detaljene om produksjonen ER mer spennende enn resultatet. :lur:

Skrevet

Ble tatt veldig på senga (som jeg sover alene i), så noe ordentlig svar kan jeg dessverre tilby dere på nåværende tidspunkt.

Til dere som skal følge denne tråden:

Skaff dere ei bok som heter NEK:400, personlig kommer jeg til å sitere denne i morgen.

Skrevet

Høøøø-øøyyy!!!

Buds homoerotiske - unnskyld, hete homoerotiske eventyr - er absolutt ikke fjas!! :kjefte:

Gjest Vampen
Skrevet

Ble tatt veldig på senga (som jeg sover alene i), så noe ordentlig svar kan jeg dessverre tilby dere på nåværende tidspunkt.

Til dere som skal følge denne tråden:

Skaff dere ei bok som heter NEK:400, personlig kommer jeg til å sitere denne i morgen.

Det går fint, fantasien min kan fylle ut noen av tomrommene. :lur:

Og er du heeeelt sikker på at du sover alene? :popcorn:

Men denne tråden er ment som et kompliment altså, jeg er egentlig litt misunnelig, for jeg er ganske svak for barten til Bandit.

Gjest Vampen
Skrevet

Høøøø-øøyyy!!!

Buds homoerotiske - unnskyld, hete homoerotiske eventyr - er absolutt ikke fjas!! :kjefte:

Oh, my bad.. :sjenert: Dette er jo selvfølgelig seriøse greier, jeg er jo tross alt på jakt etter KGs heteste par og litt juicy sladder. :skravle:

Skrevet

KG-barn er fine og flotte, men detaljene om produksjonen ER mer spennende enn resultatet. :lur:

Her blir det bare drittunger...

• Liker 2
Skrevet

Ble tatt veldig på senga (som jeg sover alene i)

Det er greit at du sover alene, men det er nok ikke dette som står av interesse her. Hva skjer der i våken tilstand? Kjører Bandit speider foran vogntoget ditt?

Skrevet

Jeg lurer jo litt på hva slags par dere er. Jeg holder en knapp på Blue Oyster men. :gjeiper:

Skrevet

jeg tror de er riktig så pusete sammen, ser på grey's anatomy sammen og tafser i skjegg og bart. i leopard-boksere.

Skrevet

Høøøø-øøyyy!!!

Når skal jeg og du på date?

Det er greit at du sover alene, men det er nok ikke dette som står av interesse her. Hva skjer der i våken tilstand? Kjører Bandit speider foran vogntoget ditt?

Snowman kjører vogntog, ikke jeg, og jeg nekter å forstå dobbeltbetydningen i det du skrev.

Gjest Vampen
Skrevet

:fnise:

Jeg tror akkurat jeg fikk litt ekstra sansen for deg Bud. :rodmer:

Skrevet

Snowman kjører vogntog, ikke jeg, og jeg nekter å forstå dobbeltbetydningen i det du skrev.

I disse kabotasjetider kan vel alltids en skjeggprydet italiener ta over rattet en tur eller femten? Snowman ville neppe hatt noe imot det, Jerry var grei sånn!

Gjest Vampen
Skrevet

Snowman? Jerry? Nå må dere slutte å snakke i koder! :kjefte: Er dette koder for skitne stillinger? Isåfall er det dårlig gjort å stenge meg ute!:snurt:

Skrevet

:fnise:

Jeg tror akkurat jeg fikk litt ekstra sansen for deg Bud. :rodmer:

Takk..? :balltre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...