Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg gikk inn på nettsiden http://www.ergobabyclearance.com/

jeg valgte type og skrev ned navn og adresse men ikke noe kontonr og slik.

når jeg sjekker mailen min leser jeg:

Thank you for your order from Ergobabyclearance.com. Once your package ships we will send an email with a link to track your order. If you have any questions about your order please contact us at [email protected] or call us at Monday - Friday, 8am - 5pm PST.

Your order confirmation is below. Thank you again for your business.

jeg har jo ikke gjort meg ferdig med bestillingen min??hvordan kan den være gjennomført da?

jeg skrev mail om de kunne slette ordren min og fikk tilbake:

Thank you for your email!

I have three days holiday and will return all messages on in time!Pls forgive us,but we will solve you all problem finally!I will have no access to email or voicemail.

what to do???må si jeg fikk litt panikk her for jeg prøvde meg litt frem og tilbake på nettsiden deres og har vist klart og bestille samme varen 3 ganger!men ikke registrert noe kontonr på noe måte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk inn på nettsiden http://www.ergobabyclearance.com/

jeg valgte type og skrev ned navn og adresse men ikke noe kontonr og slik.

når jeg sjekker mailen min leser jeg:

jeg har jo ikke gjort meg ferdig med bestillingen min??hvordan kan den være gjennomført da?

jeg skrev mail om de kunne slette ordren min og fikk tilbake:

what to do???må si jeg fikk litt panikk her for jeg prøvde meg litt frem og tilbake på nettsiden deres og har vist klart og bestille samme varen 3 ganger!men ikke registrert noe kontonr på noe måte...

Har du paypalkonto?

Lurt å ha det til netthandel. Ebay er også trygt og har masse!

AnonymBruker
Skrevet

Hørtes ut som en typisk svindler side..

Men igomed at du ikke har oppgitt noe kontonr blir det vanskelig og svindle deg :-P

Skrevet

jeg vet, men de hadde ikke i den fargen jeg ville ha til den prisen jeg ville ha. bruker paypal og ebay en god del, men denne gangen ble det litt googling og besøk på andre sider som ikke bruker paypal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...