Gå til innhold

~ En liten hukommelses-test ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man sier at de fleste husker hvor de var/hva de gjorde på dager det skjedde spesielle ting (som f.eks "Hvor var du da Oddvar Brå brakk staven"), så jeg vil bare prøve ut denne teorien.

1. Hvor var du den 11.09.01?

2. Hvor var du den 10.09.01?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. tok fagprøven

2. leste til fagprøven

:D

Skrevet

1. Jeg var hjemme hele dagen, oppløst i barseltårer.

2. Kom hjem fra sykehuset. Stemte ved valget.

(Hadde det ikke vært for at jeg fikk en sønn 07.09.01 hadde jeg nok ikke husket det..)

Skrevet

Nr 1) I fly på vei til Spania! :-?

Nr 2 ) Pakket!

Skrevet

1. På jobb, så på CNN fra 15 og utover.

2. På jobb, fulgte med på valget på TV.

Skrevet

1. på cafe (fikk telefon og måtte springe til nærmeste tv-butikk for å se om det virkelig var sant!)

2. På jobb i hjemmesykepleien (praksis under utdanning!)

Gjest bare lille meg...
Skrevet

11.09.2001: først på skolen så rett hjem for å sette på CNN..

10.09.2001: klarer ikke huske gitt....

Skrevet

1: På forelesning, så på tv resten av kvelden

2. på forelesning

Gjest Madam Felle
Skrevet

Ingen anelse :hoho: Tror jeg var på skolen, men husker det rett og slett ikke :hoho:

Skrevet

1. Jeg var på jobb, husker at mamman til en av de små kom inn og fortalte at det hadde vært en flyulykke i Amerika....

Det var knallvær, vi hadde ligget og solt oss ute i pausen vår.

Vi satte oss ned og hørte på radioen, og vips kom et fly til.....

Det gikk vel sakte men sikkert opp for oss hva som egentlig hadde skjedd

2. Jeg ble innsatt som sjef på småbarna

Skrevet

1. var på skolen, og kom akkurat hjem i stua da det andre flyet styrtet i tårne :o

2. var sikkert på skolen den dagen å..

Skrevet

1. Hjemme - så på TV (CNN) fra klokka 15 sånn sirka, etter at jeg fikk høre fra Mannen at det hadde skjedd ei ulykke...

2. Aaaaaaner ikke :ler:

Skrevet

1) Var på skolen først,dro hjem å så på tv.

2) Var på skolen

Skrevet

nr 1 var jeg hjemme fra jobb. men hvorfor? hadde jeg fri var jeg syk.

nr har ingen peiling

Skrevet
11.09.2001: først på skolen så rett hjem for å sette på CNN..

10.09.2001: klarer ikke huske gitt....

1. Hjemme - så på TV (CNN) fra klokka 15 sånn sirka, etter at jeg fikk høre fra Mannen at det hadde skjedd ei ulykke...

2. Aaaaaaner ikke :ler:

nr 1 var jeg hjemme fra jobb. men hvorfor? hadde jeg fri var jeg syk.

nr har ingen peiling

Dere bekrefter iallefall teorien. Dere husker hvor dere var/hva dere gjorde den 11.09.2001, pga angrepet mot WTC. Men dere husker ingenting fra dagen i forveien. Samme her.

Skrevet

Dere bekrefter iallefall teorien. Dere husker hvor dere var/hva dere gjorde den 11.09.2001, pga angrepet mot WTC. Men dere husker ingenting fra dagen i forveien. Samme her.

Men det var da vitterlig 9 andre som faktisk husket hvor de var, altså er relativt stort flertall. Dermed ville ikke jeg si at teorien var bekreftet, i allefall ikke på bakgrunn av svarene her. Du kan jo ikke bare overse resultatene som motbeviser teorien.

Skrevet
Men det var da vitterlig 9 andre som faktisk husket hvor de var, altså er relativt stort flertall. Dermed ville ikke jeg si at teorien var bekreftet, i allefall ikke på bakgrunn av svarene her. Du kan jo ikke bare overse resultatene som motbeviser teorien.

Jeg sier da vitterlig ikke at teorien er bekreftet heller. Jeg sier at dere bekrefter iallefall teorien. Slapp av, dette var bare en heeelt uhøytidelig test. Jeg er ingen vitenskapsmann eller noe, så "testresultatene" skal ikke publiseres i hverken VG eller Dagbladet.

:ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...