Gå til innhold

Trenger tips angående å møte folk fra nettet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når man skal møte noen gjennom nettet. Er det lurt å bo hos noen man ikke kjenner eller leie hotel?

og har noen noe tips når det gjelder å møte folk gjennom nettet? Noen som har en vellykka historier? :yvonne:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å møtes over en kaffe først?

Da har man muligheten til å ta det videre, men muligheten til å dra tidlig er også der..

Skrevet (endret)

Å bo hos noen du overhode ikke kjenner er risikosport de luxe. Du vet jo strengt talt ikke hvordan ting utarter seg og om dere har den samme kjemien og interessen for hverandre irl. Selvsagt kan man treffe blink, flaks er ikke ulovelig, dog bør man ta forhåndsregler selv om du tror h*n er en ordentlig og redelig person.

Hotell er jo greit. Om du finner ut at vedkommende er din drømmekjæreste er det ingenting i veien for å invitere h*n til seg eller vice versa. ;)

Endret av Pene sko...
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal man hjem til hverandre og lage store greier ut av det og overnatte og og og når man ikke en gang kjenner hverandre??

Kan jo bare ta en kaffe eller øl ellernoe uformelt og greit?

AnonymBruker
Skrevet
Hvorfor skal man hjem til hverandre og lage store greier ut av det og overnatte og og og når man ikke en gang kjenner hverandre??

Kan jo bare ta en kaffe eller øl ellernoe uformelt og greit?

Ja, men vil jo ha litt mere planer enn bare en kaffi når jeg først må reise så langt..

Skrevet

Det er ikke smart å reise så langt.

Men hvis du allikevel skulle være så dum så er det hotell som gjelder.

Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg reiste fra Trondheim til Porsgrunn, skulle være fra torsdag til søndag for å møte en fyr jeg hadde sms'et med, snakket mye med på tlf, snakket med på webcam og facebook. Det var SKUMMELT, alt kunne jo skje.. Meeen, jeg ble til søndagen etter, og jaggu har jeg flyttet nedover nå og startet et nytt liv her :)

Sukker.no <3

Men vær forsiktig, si i fra til folk hvor du skal og at du skal melde dem innen et gitt klokkeslett, i TILFELLE noe skulle skje. Eller som kollegaene mine krevde; bruke et kodeord når jeg sendte sms til dem om at alt var bra ;)

LYKKE TIL!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok bodd på hotell, samme hvor god følelse du har for ham nå. Det er annerledes å møtes i virkeligheten, og selv om han er er super fyr, kan det hende dere ikke har kjemi eller det uansett blir kleint å være oppå hverandre i flere dager. Så kan dere heller være så mye sammen som dere føler for :) Husker ei venninne i Oslo fikk besøk fra Narvik eller noe sånt, og han var HELT annerledes enn han hadde gitt inntrykk av, så det var ganske så kleint. Så vidt jeg husker var han snill, men bare veldig, veldig forskjellig fra henne, og litt innpåsliten. Ellers begynner det vel å bli mange historier om vellykkede nettdater rundt om kring, flere jeg kjenner har giftet seg med noen de møtte via nett, og min eneste date så langt var hyggelig nok den også (men jeg ville ikke tilbrakt en helg i strekk med ham :ler: ).

AnonymBruker
Skrevet
Jeg reiste fra Trondheim til Porsgrunn, skulle være fra torsdag til søndag for å møte en fyr jeg hadde sms'et med, snakket mye med på tlf, snakket med på webcam og facebook. Det var SKUMMELT, alt kunne jo skje.. Meeen, jeg ble til søndagen etter, og jaggu har jeg flyttet nedover nå og startet et nytt liv her

Sukker.no <3

Men vær forsiktig, si i fra til folk hvor du skal og at du skal melde dem innen et gitt klokkeslett, i TILFELLE noe skulle skje. Eller som kollegaene mine krevde; bruke et kodeord når jeg sendte sms til dem om at alt var bra

LYKKE TIL!

Wow, for en historie!! Nå fikk jeg opp håpet :) Tusen takk for at du delte! :hjerte:

Jeg ville nok bodd på hotell, samme hvor god følelse du har for ham nå. Det er annerledes å møtes i virkeligheten, og selv om han er er super fyr, kan det hende dere ikke har kjemi eller det uansett blir kleint å være oppå hverandre i flere dager. Så kan dere heller være så mye sammen som dere føler for Husker ei venninne i Oslo fikk besøk fra Narvik eller noe sånt, og han var HELT annerledes enn han hadde gitt inntrykk av, så det var ganske så kleint. Så vidt jeg husker var han snill, men bare veldig, veldig forskjellig fra henne, og litt innpåsliten. Ellers begynner det vel å bli mange historier om vellykkede nettdater rundt om kring, flere jeg kjenner har giftet seg med noen de møtte via nett, og min eneste date så langt var hyggelig nok den også (men jeg ville ikke tilbrakt en helg i strekk med ham ).

Hahaha, jaa.. det er det jeg er redd for! Tusen takk for et langt svar :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

pinlig å sove over vis dere tydeligvis ikke passer sammen.....

Skrevet

Ha en backup plan om du finner ut at fyren/dama helst ikke er en du overnatter hos. Backup planen kan være at du vet om adressen til et par hoteller du kan ta taxi til eller noe sånt, du trenger ikke bestille på forhånd. Ta det på "feelingen"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...