AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #1 Skrevet 1. mai 2012 Er det greit at en gutt svarer "Klem fra Andreas" når han får en melding signert med "Klem fra Ine"? Eller bør han skrive noe mer mandig?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #2 Skrevet 1. mai 2012 Det er vel helt fint å svare sånn. Hvordan formidler man "klem" på en mandig måte liksom?
Gjest Best Skrevet 1. mai 2012 #3 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Han vil vel bare være hyggelig. Er redd min gutt kommer til å skrive det, for han har lært av mammaen sin Endret 1. mai 2012 av Best
PelleP Skrevet 1. mai 2012 #5 Skrevet 1. mai 2012 Å hvorfor skulle det ikke være greit? mer mandig? som hva da?
Gjest UngKalven Skrevet 1. mai 2012 #6 Skrevet 1. mai 2012 Ja, du må selvsagt skrive HILSEN Andreas. Skriver du "klem" tror hun at du er bløt.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #7 Skrevet 1. mai 2012 skriv: en mandig klem fra andreas. eller en klem med kraftig manne klapp på ryggen fra andreas. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #10 Skrevet 1. mai 2012 Ja, du må selvsagt skrive HILSEN Andreas. Skriver du "klem" tror hun at du er bløt. +1
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 #12 Skrevet 1. mai 2012 Er det greit at en gutt svarer "Klem fra Andreas" når han får en melding signert med "Klem fra Ine"? Eller bør han skrive noe mer mandig? "Hahaha! svadasvada, blabla vi burde reise på hyttetur sammen, jizzjizz, smackbang, jeg har vakt på fredag, men kan jo kanskje treffe deg på lørdag om det passer, yesyes. Her får du til slutt en kroppsknusende bjørneklem fra Andreas. Sov godt, darling.".
Gjest Janus Skrevet 1. mai 2012 #13 Skrevet 1. mai 2012 Det at du i det hele tatt spør om noe sånt er vel mindre mandig enn akkurat hva du signerer med? Om du virkelig er mandig, så er du en trendsetter og folk begynner plutselig å signere med klemmer fordi du gjør det. Hva signerer du vanligvis med da? Å signere med "klem" i seg selv er vel egentlig ikke et problem, men om du gjør det fordi du følger hennes dans, så er det feil, ettersom du prøver å behage henne og få en positiv respons tilbake. Janus. Slik signerer jeg. Enkelt og greit. Eventuelt suss og nuss fra Janus. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #14 Skrevet 1. mai 2012 Eventuelt suss og nuss fra Janus. det er det værste når mannfolka begynner å skrive smask og suss og nusse ....jeg foretrekker en enkel: Karl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå